Ontbreekt mij aan concentratie/zin/lust etc.. Maar ook als ik de badkamer bijv. 'goed' doe ben ik daar toch zo 1.5 uur mee bezig. En dan heb ik de rest van de dag een voldaan gevoel en mag ik van mezelf rustig aan doen

Moderator: Moderafo's
jamillah schreef:Ik vind het altijd zo knap dat mensen in 1 dag hun hele huis van boven tot beneden grondig schoon kunnen krijgen![]()
Ontbreekt mij aan concentratie/zin/lust etc.. Maar ook als ik de badkamer bijv. 'goed' doe ben ik daar toch zo 1.5 uur mee bezig. En dan heb ik de rest van de dag een voldaan gevoel en mag ik van mezelf rustig aan doen
Tuinfluiter schreef:Dat red ik hier ook niet hoor, om in 1 dag het hele huis te doen.
Zeker niet als er ook nog kleine kinderen rondlopen.
Het scheelt ook veel in wat voor huis je woont.
Als wij in een rijtjeshuis zouden wonen zou het misschien wel gaan in 1 dag, maar dan niet de extra dingen zoals de ramen en de keukenkastjes.
Wij wonen in een vrijstaand huis en met behoorlijk wat vertrekken en dat heb ik echt wel 2 dagen nodig.
wij hebben een benedenwoning.... mijn zus zegt altijd: ja maar jouw huis is klein. Is ook wel zo natuurlijk, ik heb geen bovenverdieping maar ik heb ook een slaapkamer, heb ook een woonkamer, keuken en badkamer. Die van haar moet schoon maar die van mij ook! Daarom snapt ze niet dat ik alles in één dag kan doen. Meestal begin ik dan al om 7.45 als m'n man er uit is (als ik vrij ben) en dan ga ik alvast wat rommelen in de keuken, afzuigkap schoon, gasfornuis schoon enzo. Daarna trek ik naar de slaapkamer, dan haal ik het bed af, onder het bed stofzuigen, stoffen, dweilen e.d. Ondertussen staan de matrassen in de gang (dan kan ik ook onder het bed). Dan overal stoffen en stofzuigen (tussendoor ff zitten), dan de badkamer het fonteintje, het toilet, tussendoor wassen, vloer badkamer dweilen, aan het eind van de dag bed opmaken enzo.jamillah schreef:Ik vind het altijd zo knap dat mensen in 1 dag hun hele huis van boven tot beneden grondig schoon kunnen krijgen![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten