Ik denk dat meneer Q. al pedo was.
En zichzelf en de buitenwereld wijs heeft gemaakt dat hij homo was, omdat hij op kinderen valt van zijn eigen geslacht.
Moderator: Moderafo's
Bambi schreef:Ik denk dat meneer Q. al pedo was.
En zichzelf en de buitenwereld wijs heeft gemaakt dat hij homo was, omdat hij op kinderen valt van zijn eigen geslacht.
henkie schreef:Wat daar een verduidelijking aan is...is me niet helemaal duidelijk.
henkie schreef:Nee, inderdaad. Wat jij zei klinkt namelijk wel aannemelijk
Tante Pollewop schreef:Nee. waarom zou je daarvan uitgaan. De heer Q. zegt dat zelf niet, en verder ook niemand. Er is dan ook geen enkele reden voor speculatie in die richting.
Tante Pollewop schreef:Ok, ik zal het even voorkauwen:
Ik zeg als reactie op het nieuws dat de heer Q. zijn zoons misbruikt heeft dat onderdrukken van gevoelens misschien niet zo goed is. Daarmee bedoel ik de gevoelens die de heer Q. zelf omschrijft als homogevoelens.
Ik zei dus niets over pedo's en gevoelens die zij wel of niet zouden moeten onderdrukken.
Duidelijk?
Tante Pollewop schreef:Als je het vonnis leest is er geen enkele reden om daarna nog te zeggen dat de heer Q. pedo is.
mealybug schreef:Vraag me trouwens nog steeds af hoe iemand zoons en dochters kan verwekken bij het niet aanwezig zijn van enige lichamelijke aantrekkingskracht.
henkie schreef:
Ja, heel duidelijk, net zoals ik het de eerste keer las. En ik zeg daarop dat je met de zaak van het Hofnarretje in het achterhoofd (dus waarin de dader zijn homogevoelens uit kan leven, hij was immers getrouwd) net zo goed kan zeggen dat het niet goed is. Even voor de duidelijkheid: dat vind ik onzin. Net zoals jouw stelling.
Bambi schreef:Als je leest dat hij aan zijn vrouw en kinderen heeft bekend dat hij homo was, terwijl hij zijn zoons toen misbruikte, snap je toch ook wel dat hij een excuus zocht, of niet?
schelpje3 schreef:Breivik eist nieuwe spelcomputer.
De Noorse massamoordenaar Anders Breivik klaagt steen en been over de barbaarse omstandigheden in de gevangenis waar hij zit voor de moord op 77 mensen. Breivik, die werd veroordeeld tot 21 jaar gevangenisstraf, eist een nieuwe spelcomputer. De PlayStation2 waarover hij beschikt, is hopeloos verouderd.
Dat heeft de Noorse moordenaar geschreven in een brief aan persbureau AFP.
In de brief, die gedateerd is op 29 januari, eist Breivik betere omstandigheden in de gevangenis. Hij dreigt met een hongerstaking als zijn eisen niet worden ingewilligd.
Breivik wenst een nieuwe spelcomputer en wil zelf zijn spellen uitkiezen. Zijn huidige games zijn nogal kinderachtig, schrijft Breivik. Verder eist de man dat zijn wekelijkse inkomen van 50 dollar wordt verdubbeld en wil hij dat het dagelijkse onderzoek aan zijn lichaam onmiddelijk ophoudt. Bovendien zou Breivik vaker willen luchten en meer contact met de buitenwereld willen.
Breivik werd in augustus veroordeeld voor een bomaanslag buiten het regeringsgebouw in Oslo en de daaropvolgende schietpartij op een vakantiekamp voor jongeren. Hij zit een gevangenisstraf van 21 jaar uit.
Telegraaf.nl
Bambi schreef:Als je leest dat hij aan zijn vrouw en kinderen heeft bekend dat hij homo was, terwijl hij zijn zoons toen misbruikte, snap je toch ook wel dat hij een excuus zocht, of niet?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten