Opmerkelijke nieuwtjes (deel 2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Bambi

Re: Opmerkelijke nieuwtjes (deel 2)

Berichtdoor Bambi » 15 feb 2014 17:45

Ik denk dat meneer Q. al pedo was.
En zichzelf en de buitenwereld wijs heeft gemaakt dat hij homo was, omdat hij op kinderen valt van zijn eigen geslacht.

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 15 feb 2014 17:47

Wat daar een verduidelijking aan is...is me niet helemaal duidelijk.

Cicero
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Cicero » 15 feb 2014 17:47

Bambi schreef:Ik denk dat meneer Q. al pedo was.
En zichzelf en de buitenwereld wijs heeft gemaakt dat hij homo was, omdat hij op kinderen valt van zijn eigen geslacht.

Dat kan, maar daar is geen bewijs voor. Het lijkt mij niet zo waarschijnlijk.

Bambi

Berichtdoor Bambi » 15 feb 2014 17:48

henkie schreef:Wat daar een verduidelijking aan is...is me niet helemaal duidelijk.

Ik neem aan dat je niet op mijn post reageert? :mrgreen:

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 15 feb 2014 17:50

Nee, inderdaad. Wat jij zei klinkt namelijk wel aannemelijk ;-)

Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Tante Pollewop » 15 feb 2014 17:51

Ok, ik zal het even voorkauwen:
Ik zeg als reactie op het nieuws dat de heer Q. zijn zoons misbruikt heeft dat onderdrukken van gevoelens misschien niet zo goed is. Daarmee bedoel ik de gevoelens die de heer Q. zelf omschrijft als homogevoelens.

Ik zei dus niets over pedo's en gevoelens die zij wel of niet zouden moeten onderdrukken.

Duidelijk?

Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Tante Pollewop » 15 feb 2014 17:52

henkie schreef:Nee, inderdaad. Wat jij zei klinkt namelijk wel aannemelijk ;-)

Nee. waarom zou je daarvan uitgaan. De heer Q. zegt dat zelf niet, en verder ook niemand. Er is dan ook geen enkele reden voor speculatie in die richting.

Bambi

Berichtdoor Bambi » 15 feb 2014 17:59

Tante Pollewop schreef:Nee. waarom zou je daarvan uitgaan. De heer Q. zegt dat zelf niet, en verder ook niemand. Er is dan ook geen enkele reden voor speculatie in die richting.

Nee grappig, je zult ook veel pedo's tegenkomen, die van zichzelf zeggen pedo te zijn.

En als ze het wel toegeven, noemen ze het meestal wederzijdse liefde.

Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Tante Pollewop » 15 feb 2014 18:01

Als je het vonnis leest is er geen enkele reden om daarna nog te zeggen dat de heer Q. pedo is.

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 15 feb 2014 18:07

Tante Pollewop schreef:Ok, ik zal het even voorkauwen:
Ik zeg als reactie op het nieuws dat de heer Q. zijn zoons misbruikt heeft dat onderdrukken van gevoelens misschien niet zo goed is. Daarmee bedoel ik de gevoelens die de heer Q. zelf omschrijft als homogevoelens.

Ik zei dus niets over pedo's en gevoelens die zij wel of niet zouden moeten onderdrukken.

Duidelijk?

Ja, heel duidelijk, net zoals ik het de eerste keer las. En ik zeg daarop dat je met de zaak van het Hofnarretje in het achterhoofd (dus waarin de dader zijn homogevoelens uit kan leven, hij was immers getrouwd) net zo goed kan zeggen dat het niet goed is. Even voor de duidelijkheid: dat vind ik onzin. Net zoals jouw stelling.

Bambi

Berichtdoor Bambi » 15 feb 2014 18:08

Tante Pollewop schreef:Als je het vonnis leest is er geen enkele reden om daarna nog te zeggen dat de heer Q. pedo is.

Ik kan dat vonnis niet lezen.

En als je zelf nadenkt dan kom je tot dezelfde conclusie als mealybug:
mealybug schreef:Vraag me trouwens nog steeds af hoe iemand zoons en dochters kan verwekken bij het niet aanwezig zijn van enige lichamelijke aantrekkingskracht.

Als je leest dat hij aan zijn vrouw en kinderen heeft bekend dat hij homo was, terwijl hij zijn zoons toen misbruikte, snap je toch ook wel dat hij een excuus zocht, of niet?

Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Tante Pollewop » 15 feb 2014 18:15

henkie schreef:
Ja, heel duidelijk, net zoals ik het de eerste keer las. En ik zeg daarop dat je met de zaak van het Hofnarretje in het achterhoofd (dus waarin de dader zijn homogevoelens uit kan leven, hij was immers getrouwd) net zo goed kan zeggen dat het niet goed is. Even voor de duidelijkheid: dat vind ik onzin. Net zoals jouw stelling.

Het verschil is dat Robert M. zegt dat hij pedoseksuele gevoelens heeft en Q. niet.

Het is lastig te bewijzen, maar als Q. gewoon een relatie had gehad met een man, was er hoogstwaarschijnlijk niet zoveel aan de hand geweest.
Mijn stelling is dus helemaal niet zo onzinnig als jij denkt.

Bovendien bevestigt hij dit ook nog eens zelf, zoals te lezen is in het vonnis.
Laatst gewijzigd door Tante Pollewop op 15 feb 2014 18:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Tante Pollewop » 15 feb 2014 18:16

Bambi schreef:Als je leest dat hij aan zijn vrouw en kinderen heeft bekend dat hij homo was, terwijl hij zijn zoons toen misbruikte, snap je toch ook wel dat hij een excuus zocht, of niet?

Dit is hogere inlegkunde.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 15 feb 2014 18:18

schelpje3 schreef:Breivik eist nieuwe spelcomputer.
De Noorse massamoordenaar Anders Breivik klaagt steen en been over de barbaarse omstandigheden in de gevangenis waar hij zit voor de moord op 77 mensen. Breivik, die werd veroordeeld tot 21 jaar gevangenisstraf, eist een nieuwe spelcomputer. De PlayStation2 waarover hij beschikt, is hopeloos verouderd.

Dat heeft de Noorse moordenaar geschreven in een brief aan persbureau AFP.
In de brief, die gedateerd is op 29 januari, eist Breivik betere omstandigheden in de gevangenis. Hij dreigt met een hongerstaking als zijn eisen niet worden ingewilligd.
Breivik wenst een nieuwe spelcomputer en wil zelf zijn spellen uitkiezen. Zijn huidige games zijn nogal kinderachtig, schrijft Breivik. Verder eist de man dat zijn wekelijkse inkomen van 50 dollar wordt verdubbeld en wil hij dat het dagelijkse onderzoek aan zijn lichaam onmiddelijk ophoudt. Bovendien zou Breivik vaker willen luchten en meer contact met de buitenwereld willen.
Breivik werd in augustus veroordeeld voor een bomaanslag buiten het regeringsgebouw in Oslo en de daaropvolgende schietpartij op een vakantiekamp voor jongeren. Hij zit een gevangenisstraf van 21 jaar uit.

Telegraaf.nl

Nou ja, kijk, we (ik schaar ons en de Noren even bij elkaar) hebben nu eenmaal een bepaalde standaard voor de behandeling van gevangenen. En die standaard zou voor iedereen moeten gelden. En is niet afhankelijk van de misdaden die je hebt gepleegd. Dus als andere gevangenen wél nieuwere consoles mogen hebben, dan heeft Breivik een punt. Wel eerst even de draadloze internetkaart eruitslopen, natuurlijk.

De tijd dat we gevangenen in een kale, lege cel zetten met enkel een brits en een emmer als toilet zijn toch echt voorbij.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Cicero
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Cicero » 15 feb 2014 18:19

Bambi schreef:Als je leest dat hij aan zijn vrouw en kinderen heeft bekend dat hij homo was, terwijl hij zijn zoons toen misbruikte, snap je toch ook wel dat hij een excuus zocht, of niet?

Nee dat vind ik helemaal niet aannemelijk. Als het een excuus was, zou hij dan echt helemaal een belangenvereniging zijn gaan oprichten? Lijkt me niet.

Terug naar “Archief”