Goed, dan zijn we met 14 mensen

Moderator: Moderafo's
mystery schreef:aaaah, jullie overtuigen me bijna om toch te komenLief van jullie hoor! Ik vind het ook onwijs jammer, maar ja ik ontkom er niet aan. Ik ben echt te moe en t is me allemaal wat te druk..
klinkt zielig, maar tis niet anders.
Er is dus een plaats over!!!
Het spijt me erg hard, maar ik bedank jullie wel voor jullie pushen: doet me goed! Ik hoop dat jullie veel lol hebben!!
Enne reform: de volgende keer is de kruidcake er misschien weer bijheeft butterfly m al uitgeprobeerd?
![]()
Heel veel liefs!!! *schudt handjes* *zwaaiii*
mystery
Lucky7 schreef:mystery schreef:aaaah, jullie overtuigen me bijna om toch te komenLief van jullie hoor! Ik vind het ook onwijs jammer, maar ja ik ontkom er niet aan. Ik ben echt te moe en t is me allemaal wat te druk..
klinkt zielig, maar tis niet anders.
Er is dus een plaats over!!!
Het spijt me erg hard, maar ik bedank jullie wel voor jullie pushen: doet me goed! Ik hoop dat jullie veel lol hebben!!
Enne reform: de volgende keer is de kruidcake er misschien weer bijheeft butterfly m al uitgeprobeerd?
![]()
Heel veel liefs!!! *schudt handjes* *zwaaiii*
mystery
Enne nee dat moeie komt niet van mij![]()
dE bAdEeND schreef:meschianza schreef:dE bAdEeND schreef:Verder stel ik voor dat Meschianza&rRaido ons verzorgen met koek en zopie?!Juliah en ik zorgen voor chocomel+lekkers! (Of iemand moet nog iets mee willen nemen?)
Hm, dat lijkt me nou een geschikte taak voor mij.![]()
Ik heb nog wel kunstschaatsen liggen , maat 40 of 41, die wil ik evt. wel meenemen voor iemand die ze niet heeft en wel wil schaatsen?
Ik bedenk dat wij ook nog 2/3 paar schaatsen hebben die Juliah en ik niet gebruiken.
Noren maat 39 en 42, en hockyschaatsen(maar ik weet niet welke maat) en ik weet ook niet of de ijzers geschikt zijn(niet bot enzo) maar dat check ik nog even!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 60 gasten