jas schreef:Collateral schreef:Je moest je zelf schamen, dat je suggereert dat ik het over 'het stijgen op de geestelijke trap' heb gehad. Je denkt God te verdedigen, maar je spreekt met dubbele tong. Denk je dat God dat leuk vindt???
Hier, ik zal je met je leugens om je oren slaan:
Collateral schreef:Wat me altijd heeft geboeid, is het fenomeen 'bekering' - dat mensen zo krachtig door God bewerkt lijken te worden dat ze voor altijd in Hem geloven. Ik dacht vroeger altijd dat het alleen voorbehouden was voor christenen. Nu niet meer - gelukkig, want het betekende een behoorlijk dilemma voor me. Ik heb dingen gelezen over (oosterse) spirituele meesters, die een goddelijker leven leiden dan menig christen
Ik heb het echter nog steeds niet gehad over het stijgen op de spirituele trap. Dat waren slechts jouw suggestieve woorden.
Hier heb je drie betere voorbeelden van leugens:
jas schreef:Ik richt mij alleen tegen de vreselijke dingen die collateral hier schrijft.
Terwijl je je tegen veel meer mensen richtte. Je hebt meerdere mensen voor antichrist uitgemaakt.
jas schreef:Ik zondig veel, maar lieg niet.
jas schreef:Ja ik ben schuldig aan alle geboden Joepie, maar open dan maar een apart topic over mijn zonden, dat vind ik best. Maar ga niet off topic lopen zieken hier want daar gaat het niet over.
Spreekt voor zich.
jas schreef:Maar ik ga bijv. ook op een moslimsite niet allah lopen ontkennen waarmee ik dan moslims zou kwetsen. Dat doe jij hier wel.
Dat doe ik dus niet. Ik ontken God niet, want dat is zinloos.
Maar goed, laten we hier maar weer mee ophouden, voordat we weer in de loopgraven zitten. Ik vergeef je, en ik hoop dat je mijn fouten ook vergeeft. Laten we weer ontopic gaan.