japijo schreef:Maja de Bij schreef:japijo schreef:Al zou de kerk een duivels feest worden dan zal maja de bij nog niet weglopen. Als de kerk het goedkeurt dat er een homohuwelijk ingezegend wordt met Gods zegen, gaat dat regelrecht tegen het woord van God in en is dat op een vreselijke manier misbruik maken van Zijn naam.
Kep even geknipt in je posting. Zo vat je m'n standpunt goed samen![]()
Ik doe dat op bijbelse gronden, zoals boven al aangegeven uit de eerste Korintebrief. Verder -en dat was de reden dat ik reageerde op de posting van UrkForEver- maak ik ernstig bezwaar tegen het te pas en te onpas gebruiken van de term "duivels" bij een standpunt dat je niet aanstaat.
Dat zijn zeker geen bijbelse gronden. In de bijbel wordt het homohuwelijk als een gruwel gezien. In de bijbel staat ook dat een gruwel in de poorten sions niet kan verblijven. Dat lijkt me vrij duidelijke taal. De bijbel laat er geen gras over groeien wat dat betreft.
Wat betreft de vrouw in het ambt denk ik een stuk genuanceerder.
Wat betreft het woord duivels, betrek ik helemaal niet op de PKN. Ik bedoelde te zeggen, als de PKN een satanskerk gelijk wordt, zal Maja de Bij niet weglopen. Want Maja de Bij heeft het gewijzigde standpunt van de Gereformeerde Bond ingenomen. En dat luidt aldus: Wat er ook gebeurt, men kan en mag de kerk nooit verlaten!
Wat er ook gebeurd je mag de kerk wel verlaten als er dingen gebeuren die niet mogen!!
je bent toch zelf ook uit de ROOMSE gegaan

![pc [:]|](./images/smilies/pc.gif)
Sjon