Moderator: Moderafo's
Andre schreef:Voor de mensen die dit topic volgen, ik vind dat er steeds weer uit komt we doen toch wat we zelf willen PUNT
Als een ouderling een beetje tegen sputtert, ach dan dikke pech.
Als we niet een bewijs tegen kunnen vinden in de bijbel, dan kan het "gewoon"
We zijn er nogal van overtuigd dat we het allemaal wel zelf kunnen, en weten.
Of vertel ik hier nu onzin?
Nogmaals André is ook zondaar.
Andre schreef:Voor de mensen die dit topic volgen, ik vind dat er steeds weer uit komt we doen toch wat we zelf willen PUNT
Als een ouderling een beetje tegen sputtert, ach dan dikke pech.
Als we niet een bewijs tegen kunnen vinden in de bijbel, dan kan het "gewoon"
We zijn er nogal van overtuigd dat we het allemaal wel zelf kunnen, en weten.
Of vertel ik hier nu onzin?
Nogmaals André is ook zondaar.
Annerieke schreef:Jammer dat je niet goed kan lezen Petertje. Als je je goede bril op zou zetten kun je in de hele topic lezen dat ik juist wel bezig ben naar Gods wil te leven. Beetje oeverloze discussie zo. Ik ga me niet (meer) verdedigen en/of uitleggen hoe ik het zie. Maar een soort schop nageven, daar zit ik niet op te wachten.
dat vind ik ook geen ideale situatie. Wij proberen een dergelijke situatie ook te voorkomen.Lalage schreef:Sinds twee dagen vind ik het idee van samenwonen niet zo gek meer, gewoon om te kijken of het lukt om samen een huishouden te runnen. Wie komt met tegenargumenten? En dan niet het seksargument, want dat heb je net zo goed als je elk weekend 2 dagen lang op elkaars lip zit.
overigens wil ik niet zeggen dat we nooit met z'n tweeen zijn, maar wel dat we niet zonder aanwezigheid van derden in hetzelfde huis willen slapen. Overdag is natuurlijk een ander verhaal. Dan nog is het natuurlijk een kwestie van afspraak, maar die hebben we dan ook gemaaktMarnix schreef:Tja, beetje te rigoreus vind ik... waarom zou je dat soort situaties helemaal voorkomen? Volgens mij is het veel beter om die situatie wel te hebben maar zonder met elkaar naar bed te gaan. Daar kun je afspraken over maken en dat kan dan zeker.
Wat is voor jou een ideale situatie Maarten, een situatie waarbij je niet een keuze kan maken, of een situatie waarbij je samen voor een keus wordt gesteld en daarbij dan de goede keus kunnen maken?
Overigens kun je met de afstanden die vaak tussen 2 geliefden is ook moeilijk na afloop weer terug naar huis gaan, dat is vaak praktisch nauwelijks te doen en erg onhandig
kurtyo schreef:Dat is knap, maar leg die afspraak niet aan anderen op. Als andere wel besluiten om samen te slapen in een huis zonder derden, met of zonder seks... Dan is dat hun keuze.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten