Evelien schreef:Waar zijn de foto's gebleven????
www.proxyweb.nl/refoweb
leuke foto's mensen! had er graag bij willen ijn

Moderator: Moderafo's
Evelien schreef:Waar zijn de foto's gebleven????
meschianza schreef:Ik heb ook leuke, maar ik kan ze niet online krijgen
meschianza schreef:De bijna flikflak achterover van stoel in zand door mariekje
JialiKelly schreef:Maar ik zag er steeds tegenop dat we bij een stoplicht zouden komen.
Want daaar gebeurde het. Die auto kun niet normaal optrekken.![]()
Je moest óf met gierende banden wegscheuren, óf je motor sloeg af.
Wat dan ook 7 keer is gebeurd![]()
JialiKelly schreef:En we zaten meer op de vluchtstrook dan op de weg![]()
JialiKelly schreef:En de auto reed niet de parkeergarage uit, hij huppelde!![]()
JialiKelly schreef:Verder applaus voor Legolas dat hij ondanks alles ons thuis heeft weten te brengen, want Meschianza en ik zijn ook niet het geweldigste auto-gezelschap
JialiKelly schreef:Waha. En verder is Legolas een hele aardige jongen, dat zijn Mes en ik vergeten te vertellen![]()
![]()
jacob schreef:En rob. wat voor een bak rij je dan? Koop eens een echte auto. Een toyota B.v.b En ik dacht dat ik nog wel erg rijd in het verkeer.
Jeronimuz schreef:Wel weer leuk dat jij dat zegt Jacob, "echte auto"
Hij ziet eruit alsof hij hard gaat, hij klinkt alsof hij hard gaat, maar toen ik gas gaf was je nergens meer
Race406 schreef:rosekapje schreef:Race 406... Evelien, je weet toch wel in wat voor bolide je thuis bent gebracht??
Ja, dat weet ze. In een mooie, comfortabele auto, waarin altijd ruimte is voor een goed gesprek, of niet Evelien?
En nee, Rosedinges, niet praten zoals je familie dat doet..![]()
![]()
![]()
![]()
rosekapje schreef:Race406 schreef:rosekapje schreef:Race 406... Evelien, je weet toch wel in wat voor bolide je thuis bent gebracht??
Ja, dat weet ze. In een mooie, comfortabele auto, waarin altijd ruimte is voor een goed gesprek, of niet Evelien?
En nee, Rosedinges, niet praten zoals je familie dat doet..![]()
![]()
![]()
![]()
Onder mijn familie schaar jij jezelf toch ook
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 16 gasten