rosekapje schreef:columbus schreef:rosekapje schreef:Ik ben blij dat Dr. Vin me wel SERIEUS neemt.....![]()
(ja sorry, ben een vrouw.....)
Dr.Vin neemt elke vrouw serieus!!![]()
maar ik neem je wel serieus hoor alleen had ik het even moeilijk met annet's mededeling van die 2e hands trouwjurk.
maar toch hou ik ook van jou! heb je dat niet gemerkt? ik bood je zelfs een baan als model aan, en wat krijg ik als dank? Hoon en spot
Lieve Dr. Columbus
Volgens mij begrijpen wij elkaar niet helemaal... Ik heb die baan ook aangenomen, ik wacht nog op verdere informatie... jammer, dat je me verkeerd begrepen hebt... Maar blij dat je desondankt toch nog van me houdt, maar het was echt niet bedoeld als spot en hoon...
Wat ik bedoelde met ik ben ook maar een vrouw (ach nee laat maar, wij begrijpen elkaar toch niet)
Columbus, nogmaals sorry dat je me verkeerd begrepen hebt...
Liefdevolle groet Rosekapje...
PS. heb je ook een cursus, hoe begrijp ik het andere geslacht, is misschien wat voor mij..... of voor jou
hallo rosekapje,
informatie betreft je modellenwerk volgt nog. de assistents zijn zo druk met het verwerken van onze aandacht, eeeh ik bedoel het beantwoorden van de diverse vragen dat het nog heel even duurt voor de informatie bij jouw is.
de cursus, goed nieuws! binnenkort verschijnt de DVD 'Zeg, begrijpen wij elkaar wel?' op de markt.
Deze DVD gaat in op alle misverstanden tussen de man/vrouw relatie, en ik geheel samengesteld door ons team en verkrijgbaar voor $lecht$ 49,50 in de Refoweb Dr.Love $hop!
ook ben ik blij dat de misverstanden tussen ons uit de weg zijn geruimd!