Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 19 jan 2004 13:47

rosekapje schreef:
columbus schreef:
rosekapje schreef:Ik ben blij dat Dr. Vin me wel SERIEUS neemt..... :!:

(ja sorry, ben een vrouw.....)

Dr.Vin neemt elke vrouw serieus!! :mrgreen:

maar ik neem je wel serieus hoor alleen had ik het even moeilijk met annet's mededeling van die 2e hands trouwjurk.

maar toch hou ik ook van jou! heb je dat niet gemerkt? ik bood je zelfs een baan als model aan, en wat krijg ik als dank? Hoon en spot :(

Lieve Dr. Columbus

Volgens mij begrijpen wij elkaar niet helemaal... Ik heb die baan ook aangenomen, ik wacht nog op verdere informatie... jammer, dat je me verkeerd begrepen hebt... Maar blij dat je desondankt toch nog van me houdt :oops: , maar het was echt niet bedoeld als spot en hoon...

Wat ik bedoelde met ik ben ook maar een vrouw (ach nee laat maar, wij begrijpen elkaar toch niet :wink: )

Columbus, nogmaals sorry dat je me verkeerd begrepen hebt...

Liefdevolle groet Rosekapje...

PS. heb je ook een cursus, hoe begrijp ik het andere geslacht, is misschien wat voor mij..... of voor jou :mrgreen:

hallo rosekapje,
informatie betreft je modellenwerk volgt nog. de assistents zijn zo druk met het verwerken van onze aandacht, eeeh ik bedoel het beantwoorden van de diverse vragen dat het nog heel even duurt voor de informatie bij jouw is.

de cursus, goed nieuws! binnenkort verschijnt de DVD 'Zeg, begrijpen wij elkaar wel?' op de markt.
Deze DVD gaat in op alle misverstanden tussen de man/vrouw relatie, en ik geheel samengesteld door ons team en verkrijgbaar voor $lecht$ 49,50 in de Refoweb Dr.Love $hop!

ook ben ik blij dat de misverstanden tussen ons uit de weg zijn geruimd!
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 19 jan 2004 15:19

Informatie omtrent het modellenwerk is inmiddels naar cliënt Rosekapje opgestuurd.

(U hebt het er maar druk mee Dr. C :wink:
In onze winkel is overigens een geweldig middel tegen de welbekende "Schrijvershandziekte" te vinden, u schrijft zoveel boekjes dat ik dacht dat dat weleens nodig kon zijn.
Voor u geldt uiteraard de 20% kortingsregeling. )
Praise the One who left you
Broken down and paralyzed
Never taste of the fruit..

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 19 jan 2004 17:47

wat doe je nu als je verliefd bent en je weet niet wat hij voor je voelt? ik weet het dit is een bijzondere zeldzame vraag!

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 19 jan 2004 18:10

JialiKelly schreef:Informatie omtrent het modellenwerk is inmiddels naar cliënt Rosekapje opgestuurd.

(U hebt het er maar druk mee Dr. C :wink:
In onze winkel is overigens een geweldig middel tegen de welbekende "Schrijvershandziekte" te vinden, u schrijft zoveel boekjes dat ik dacht dat dat weleens nodig kon zijn.
Voor u geldt uiteraard de 20% kortingsregeling. )

lieve Jialikelly,
fijn dat je bezorgt om me bent, ik wist dat ik een goede keuze had gemaakt om jou als assistente te benoemen!

'welbekend boek 'Schrijvershandziekte'.....
als dit een welbekend boek is, en dat is het ook, dan moet ik dat zelf geschreven hebben.
maar goed, ik zal het meenemen en betalen, nee!!!! ik hoef geen korting!
(zoek maar een mooie trouwjurk uit, duifje :wink: )
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 19 jan 2004 18:24

essieee schreef:wat doe je nu als je verliefd bent en je weet niet wat hij voor je voelt? ik weet het dit is een bijzondere zeldzame vraag!

oef Esssie! Daar vraag je wat! Nu weer ik niet of deze vraag door mij of Dr.Vin beantwoord moet worden, misschien zijn er meerdere oplossingen mogelijk.

Ik heb er een uurtje of 2 over gemediteerd op de bank en de situatie aan de binnenkant van mijn ogen voorgelegt.
Ik ben tot deze oplossing gekomen omdat dit m.i. de beste oplossing is.

Je moet het volgende doen, keer de vraag om! dan krijg je dit:
ik doe alsof ik niet verliefd ben en hij zegt tegen mij wat hij voor me voelt.

om die bekentenis los te peuteren van hem moet je diegene een lange tijd recht in de ogen kijken waarna hij, zeker weten, na een tijdje zal zeggen: OW, wat heb je mooie ogen of ow, ik hou van jou.

of, in het negatiefste scenario, zegt hij: Hee, kijk eens een andere kant op, wil je!

in het eerste geval kan je hem direct zeggen dat je verliefd bent op hem.

in het tweede geval pak je je glas en giet het over zijn hoofd terwijl je zegt tegen hem: ik keek alleen waar ik dit glas leeg zal gieten over je grote hoofd.

waarop je opstaat en je eigen weg gaat.

enige durf vereist maar na een glaasje wijn is die drempel meestal weggevallen.

***nu in de Refoweb Dr.Love $hop***
fles wijn 'Sjatoo Amoor 1968' voor maar 14,98 !!!

miep19
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor miep19 » 19 jan 2004 18:31

Oei met die tweede tip ben ik het niet eens hoor. Als hij een andere kant op kijkt, kan dat ook zijn dat hij het meiske heel leuk vindt en hij een beetje verlegen is. Dan moet je het natuurlijk heel anders aanpakken, maar daar weten de beide dokters vast ook wel raad mee.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 19 jan 2004 18:39

miep19 schreef:Oei met die tweede tip ben ik het niet eens hoor. Als hij een andere kant op kijkt, kan dat ook zijn dat hij het meiske heel leuk vindt en hij een beetje verlegen is. Dan moet je het natuurlijk heel anders aanpakken, maar daar weten de beide dokters vast ook wel raad mee.

Hmmm, hier spreekt duidelijk een dame die al meer met dit bijltje heeft gehakt!
In dat geval, lieve miep19, pak je die gozer bij zn kin en zegt tegen hem dat je hier niet voor de kat z'n viool zit en of hij dat soms niet begrijpt.

dit is enigzins de ruwe methoden maar in sommige gevallen kan deze methode heel doeltreffend zijn.

Miep, bedankt voor deze beschouwing op dit toch wel gevoelige onderwerp.

miep19
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor miep19 » 19 jan 2004 18:56

Misschien is het toch wel beter om bij zo'n gevoelige jongen het allemaal een beetje subtieler aan te pakken??

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 19 jan 2004 19:25

en dokter, hebt u ook tips voor verlegen mensen? die niet zo goed durven te vragen wat anderen van hen vinden?
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

@mic
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor @mic » 19 jan 2004 19:40

Wel kijk een paar James-Bond's, die heeft een heel scala aan subtiele versiertruken. WEl oppassen dat je relatie iets langer duurt dan de zijne :wink:

maar goed voor gevatte opmerkingen verwijs ik u naar 007.
Afbeelding
@mic: amic.filternet.nl

Vin

Berichtdoor Vin » 19 jan 2004 20:07

parkiet schreef:en dokter, hebt u ook tips voor verlegen mensen? die niet zo goed durven te vragen wat anderen van hen vinden?
Eerlijk zijn! Wees ook eerlijk erover dat het je moeilijk valt om dingen te zeggen of vragen. Dan weet men iniedergeval dat je normaal gesproken wel normaal praat maar dat het alleen even komt omdat je zenuwlappig bent ;)

Alle begin is moeilijk, maar als je maar volhoud gaat het langszaam aan steeds beter.

Mocht je hier hulp bij nodig hebben, Dr Columbus en mijzelf zijn bereid om in individuele sessies je zelfvertrouwen wat bij te spijkeren.

Vanaf morgen is ook mijn eerste DVD te koop die je misschien er naast kan gebruiken om je te wapenen tegen de moeilijkheden. De DVD heet 'De Bijverschijnselen van Eerlijkheid' en is verkrijgbaar voor €5, of gratis als je bij mij patient bent.

miep19
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor miep19 » 19 jan 2004 20:16

Zijn die bijverschijnselen erg???
Ik heb er een paar:
1) blauw oog
2) gebroken hart
3) gelijmd hart
4) hartritmestoornissen (oei hij loopt langs)
enz

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 19 jan 2004 20:31

fijn Columbus dat je me zo serieuws neemt. stel dat hij ook een refowebber is, kan ik dat dan hier neer zetten? Of is dat oneerlijk?

Vin

Berichtdoor Vin » 19 jan 2004 20:32

miep19 schreef:Zijn die bijverschijnselen erg???
Ik heb er een paar:
1) blauw oog
2) gebroken hart
3) gelijmd hart
4) hartritmestoornissen (oei hij loopt langs)
enz

Ik kan wel enige 'tipjes' van de sluier lichten met betrekking tot de inhoud van de DVD, aan de hand van je persoonlijke lijstje Miep.

1 - Dit word een stuk minder naar mate je ouder word, wanhoop niet! Even doorbijten, en de volgende keer gewoon Regilio Tuur niet meer mee uitvragen
2 - Kan erg Pijnlijk zijn ja. Maar beter een gebroken hart in eerlijkheid dan een ongebroken hart met blinddoek en leugens als dromen.
3 - De oplossing van punt 2! Bovendien slijten de lijmresten weg terwijl je hart geneest. De littekens blijven, maar die geven je ook jouw waarde. Je eremedailles van de strijd van de liefde. Later zal iemand op je pad komen die de littekens herkent; dan doen ze geen pijn meer, dan bind het je.
4 - Ach ja, inderdaad. Hartritmestoornissen. Je krijgt ze ook bij 'oei hij loopt weg' en 'oei ik fluisterde de verkeerde naam onder het liefkozen'. Aarzel niet, bel iemand! Gooi alles eruit, reinig je hoofd. Laat het niet ronddraaien en kluwen ruwe emoties ophopen in je gedachten. Er zijn nog wel wat drastischere maatregelen te nemen, maar daarvoor wil ik je toch aanraden om de DVD vast te bestellen ;)

Liefdevolle groet,

Dr Vin

miep19
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor miep19 » 19 jan 2004 20:34

Ik zal erover nadenken. Ik word trouwens dat blauwe oog wel een beetje zat. Heb je daar ook een tip voor?

Terug naar “Archief”