Berichtdoor Boudewijn » 18 jun 2003 15:06
Hallo Persifal,
Wat heeft:
Maleachi 4
2 Maar voor allen die eerbied voor Mij hebben, zal de zon van de gerechtigheid opgaan met genezing onder haar vleugels. Dan zult u naar buiten gaan en springen van vreugde als kalveren, die in de wei worden losgelaten.
We heben hier niet te maken met de zon-dag. Ik heb uitgelegd dat de zon-dag een Germaanse weergave is van de Zonne-god zoals deze ook in het Babylonische tijdperk werd toegepast. Daar war je wijst op Maliachi 4:2 stel je iets in het licht dat helemaal met de zondag nietds van doen heeft. Er staat dat de zon der geredhtigheid op zal gaan, niet dat de zon (zelf) de gerechtigheid is. De Gerechtigheid van Jezus is dusdanig volmaakt en zeker in het licht van de Verlossing van de mens (en vor) dat alle ongerechtigheden zullen verbleken, door de kracht die er (symbolisch) vanuit gaat.
En het mag zo lijken dat Ignatius Christus volgde, dat is niet juist want alle profeten en zij die Jezus aanvaarden als hun Koning en gaven Hem de eer. zullen de Sabbat aannemen, omdat dat de spil van de grondwet van het Hemelse Koninkrijk is. Jezus is Heer over de Sabbat. Dus zij die zeggen Jezus na te volgen en de Sabbat niet spreken in (werkelijkheid) helmaal de waarheid niet. Of dat nu onbedoeld of stellig zo is maakt niet uit!
Het is zo dat Satan er heus wel voor zorgt dat zijn wetten en on juiste weergaven van Jezus waarschuwingen mooi verpakt zijn zodat zelfs zij die menen Jezus na te volgen nog misleid kunnen worden.
2 Timotheüs 3:13
De slechte mensen en de valse leraars zullen steeds slechter worden en velen misleiden; zijzelf worden op hun beurt misleid door satan.
Heb je hier weleen aan gedacht. Hoe kan een aardse Priester nu boven de Hoge Priester staan.
2 Petrus 1:5
Maar daarvoor hebt u meer nodig dan vertrouwen alleen. U moet ook uw best doen om goed te zijn en zelfs dat is niet genoeg. U moet God beter leren kennen en weten wat Hij wil
Openbaring 13:15
Het tweede beest kreeg zelfs macht om het standbeeld te laten leven, zodat het kon spreken en iedereen kon dwingen het te aanbidden. Wie dat niet deed, werd gedood
Openbaring 13
14 Door de opmerkelijke dingen die het tweede beest (uit de aarde= USA) onder de ogen van het eerste beest deed (Rome), werden de bewoners van de aarde misleid. Het kreeg hen zover een standbeeld te maken van het beest, dat ondanks zijn dodelijke wond was blijven leven.
15 Het tweede beest kreeg zelfs macht om het standbeeld te laten leven, zodat het kon spreken en iedereen kon dwingen het te aanbidden. Wie dat niet deed, werd gedood.
16 Het tweede beest had iedereen in zijn macht; klein en groot, rijk en arm, vrij en slaaf. Iedereen moest een merkteken op zijn rechterhand of voorhoofd hebben.
Interesant om te weten dat hier over twee wereldse machten wordt gesproken: Eén die alle Koningen (burger-) wetten zal opleggen door misleiding en brute politieke besluiten, gebaseerd op de definitie van één Staat op aarde (burgerwetten) en één Staat die op grond van religieuze fundamenten, een Geestelijk aspect zal toevoegen aan die One World Order organisatie, die door geweld de wereld aan zijn voeten dwingt en geen tegenstanders meer kent. Het Merkteken zal een dag van aanbidding zij gebaseerd op de voorrechten van een arbeids mythos (Arbeit macht frei). Zelfs zakenlieden menen dat een laptop, die via een WiFi draadloze verbinding, werken zo tot grote hoogten brengt (24 uur) dat het volledige vrihjheid brengt. (RTL 5) Ik wist niet dat Arbeid vrij maakt. De Staat die jet Merkteken als haar Vlag zal zien, is heel wat van plan met haar slaven.
Beter is het om het Zegel van de Levende God te mogen ontvangen, dat verzekerd mij van een Koninkrijk waar Jezus, die Koning mij een vriend noemt, en geen slaaf meer!
Het Hemelse Jeruzalem, de Heilige Stad of
Het Grote Babylon, de verloren Stad
verschil moet er zijn!