Prachtige foto's! Hele rijkdom hoor
@Jaccootje
Lastig hoor, die kleertjes.
Weet niet of je handig genoeg bent om zelf wat te naaien? Of een handig iemand in je omgeving charteren?

@bewegen
DL heeft hier nooit gekropen, want ze wil pertinent niet op haar buik. (behalve af en toe met een uitbarsting van enorm verdriet

CB maakte daar een hele drukte van, want dan zou ze enorm laat leren lopen maar ja... ik kan (of wil) haar niet dwingen...
Kon relatief vlug zelf gaan zitten, had een stevige zit(dat kwam dan wel weer door het vele dragen in de doek volgens het CB), schuift op haar billen, maar loopt ook los, kan traplopen, klimt op meubels (en op de vensterbank

En dat zonder dat wij het bijzonder hebben gestimuleerd.
Elk kind doet 't op eigen tempo, denk ik. Ze is nu 15 maanden, ontwikkelde eerst vooral cognitief heel hard, maar heeft nu ineens ook een mega inhaalslag met fysieke ontwikkeling. Het komt vanzelf goed, doorgaans.
Al kan ik me voorstellen dat kinderen die wat zwaarder zijn, ook wat lastiger in "beweging" komen? Maar ach, dan duurt het maar iets langer, toch? Ze kunnen hun hele leven nog lopen.
Overigens hier een heel doorsnee kindje, maar ik vind die kledingmaatjes ook wel lastig.
Ze zit nu in 86 en hoewel ik haar behoorlijk gevuld vind, is ze kennelijk nogal smal gebouwd, want rokjes zijn veelal te wijd, broeken dito. Gelukkig zijn wasbare luiers altijd een goede "heup barrière" dus daar blijft nog wat op hangen en voor de rest vooral jurkjes hier, lekker makkelijk, maar vaak weer erg kort, want wel lange benen hier.
@ schoenen
Hoe hebben jullie dat eigenlijk met schoenen?
DL heeft kleine voeten (en een paar hele schoenen over het balkon gemikt