Ik denk dat het water al op was, maar gezien de twee glaasjes die hij vanaf de kansel meenam had de koster al een dubbel portie gegeven.
Moderator: Moderafo's
Rozijn schreef:Sommige dingen vergeet je niet gauw
Ik denk dat het water al op was, maar gezien de twee glaasjes die hij vanaf de kansel meenam had de koster al een dubbel portie gegeven.
StillAwake schreef:Wie weet preekte deze man dermate lang dat de kan met ijs verdampt was?
Bizar dat je zelfs nog weet wanneer de man zijn jasje uittrok. Is dat dan zo bijzonder geweest dat het de moeite van het onthouden blijkbaar waard was?
schelpje3 schreef:Ik heb oog voor detail.![]()
En nee, hij preekte zeker niet lang.
Bij ons in de kerk is het nog best bijzonder als dominee zijn jasje uittrekt, dus dat onthoud je dan wel.
mona schreef:Bij ons komt een predikant uit Pakistan regelmatig melk halen.
Hij is gevlucht vanwege zijn geloof en vervolging.
Zijn vrouw en kinderen zijn na tien maanden ook overgekomen.
Hij komt elke zondagochtend met zijn vrouw en 3 kinderen in de kerk.
Zijn vrouw draagt een spijkerbroek en zijn kinderen zijn nog erg klein, en snappen en verstaan geen sikkepit van de kerkdienst, waardoor zij nogal wat lawaai maken.
Dit is voor onze gemeente best even lastig, dit zijn we niet gewend.
Ook komt de Pakistaanse dominee elke zondagavond een aantal liters melk halen, en rekent dit ook gewoon af. (dat is zelfbediening).
Ik weet van mezelf dat ik vrij traditioneel ben ingesteld, en toch is het goed om soms even buiten je eigen kaders te mogen kijken.
StillAwake schreef:Hebben de meeste predikanten overigens geen toga aan?
mona schreef:Bij ons komt een predikant uit Pakistan regelmatig melk halen.
Hij is gevlucht vanwege zijn geloof en vervolging.
Zijn vrouw en kinderen zijn na tien maanden ook overgekomen.
Hij komt elke zondagochtend met zijn vrouw en 3 kinderen in de kerk.
Zijn vrouw draagt een spijkerbroek en zijn kinderen zijn nog erg klein, en snappen en verstaan geen sikkepit van de kerkdienst, waardoor zij nogal wat lawaai maken.
Dit is voor onze gemeente best even lastig, dit zijn we niet gewend.
Ook komt de Pakistaanse dominee elke zondagavond een aantal liters melk halen, en rekent dit ook gewoon af. (dat is zelfbediening).
Ik weet van mezelf dat ik vrij traditioneel ben ingesteld, en toch is het goed om soms even buiten je eigen kaders te mogen kijken.
schelpje3 schreef:NEEhee.
Heel vroeger soms een professor.
schelpje3 schreef:Daar wel ja.
Bij ons zwart kostuum, al wordt hier door de jongere generatie af en toe van afgeweken. Wat ik persoonlijk jammer vind.
schelpje3 schreef:Inhoud kan niet zonder vorm, anders krijg je vorm zonder inhoud!
schelpje3 schreef:Inhoud kan niet zonder vorm, anders krijg je vorm zonder inhoud!
naamloos schreef:![]()
![]()
Vrije tijds kleding is ook een vorm
![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 294 gasten