Naar omstandigheden, goed hoor. Wij mogen er wel rustig onder zijn en proberen alles zo normaal mogelijk door te laten gaan. Dit lukt aardig, gelukkig hebben we al 2kids! Maar die onzekerheid en spanning vreet toch wel... De spina bifida is duidelijk. Maar verder... al die kleine afwijkingen, wat heeft dat te betekenen? Wat voor kindje krijgen we, mogen we het houden, welke zorgen krijgen we dan? enz. Dat houd je toch wel bezig...
37 weken zwanger, met dit weer... lijkt me ook niet echt een pretje.. succes ajl!
@654321 sterkte! Wat verschrikkelijk moeilijk moet dat zijn.. hoeveel weken ben je nu zwanger? Komen jullie de komende tijd nog meer te weten of is het een kwestie van afwachten?
Volgende week moeten we weer voor onderzoeken (dit wil zeggen uitgebreide echo's) en gesprekken naar Zhuis. Dan weer met 34 weken en daarna blijven we onder begeleiding en controle in het academisch Zhuis, waar ik ook moet bevallen. Helaas heel ver van huis... Tot nu toe is de begeleiding vanuit Zhuis heel goed. Ook veel respect voor onze levensovertuiging (95% doet in deze situatie een abortus).
@654321; daar schrik ik van; 95% is echt veel!! Fijn hoor dat jullie de begeleiding vanuit het ziekenhuis als heel goed ervaren. Hopelijk worden jullie wijzer van de echo's en gesprekken in het ziekenhuis. De onzekerheid is heftig en voor buitenstaanders moeilijk te bevatten. Veel sterkte in deze zware weg!