@Sophie: hier idd ook meer menstruatie - klachten na het stoppen met bv.
Hier trouwens na 10 maanden geen bv meer te geven nog steeds drupjes melk. Gelukkig niet hinderlijk, maar is dat normaal?

Moderator: Moderafo's

Sophie77 schreef:En weet je nog van je andere jongens hoe het ging toen je stopte met de bv? Want nu geef je toch nog? Of ben je aan het afbouwen inmiddels?
 Manoël zit even niet lekker in zn vel.. tandjes krijgt hij denk ik ofzo. en nu wil hij weer wat meer drinken
  Manoël zit even niet lekker in zn vel.. tandjes krijgt hij denk ik ofzo. en nu wil hij weer wat meer drinken .
.Galateia schreef:Zo hallo zeg, daar moet je ook niet aan denken! Arm kind! Als je nou ergens leeft, waar voedsel schaars is enzo, dan kan ik me er alles bij voorstellen, maar... waarom zou je dat nou toch doen?!
 . Alleen jammer dat professor Pieter Sauer nu juist aan het woord moet komen. Het is -zo ongeveer- de meest anti-borstvoedingspersoon van Nederland en heeft een nevenfunctie in de kunstvoedingsindustrie. Wiens brood men eet, diens woord men spreekt.
 . Alleen jammer dat professor Pieter Sauer nu juist aan het woord moet komen. Het is -zo ongeveer- de meest anti-borstvoedingspersoon van Nederland en heeft een nevenfunctie in de kunstvoedingsindustrie. Wiens brood men eet, diens woord men spreekt. 
  .
 .](./images/smilies/eusa_wall.gif) ... Na die 2 jaar was ik het zelf heel erg zat en Levi taalde er zelf steeds minder naar en daarom ben ik toen gestopt, maar anders was ik ook nog wel langer doorgegaan hoor! Ik hoop het bij een eventuele volgende weer minstens zolang vol te houden!
 ... Na die 2 jaar was ik het zelf heel erg zat en Levi taalde er zelf steeds minder naar en daarom ben ik toen gestopt, maar anders was ik ook nog wel langer doorgegaan hoor! Ik hoop het bij een eventuele volgende weer minstens zolang vol te houden!Pluk01 schreef:@ Schipje: ben het helemaal met jou eens!
Ik heb Levi 2 jaar gevoed, en hoeveel rare/boze/lelijke reacties ik daar wel niet op heb gekregen... Na die 2 jaar was ik het zelf heel erg zat en Levi taalde er zelf steeds minder naar en daarom ben ik toen gestopt, maar anders was ik ook nog wel langer doorgegaan hoor! Ik hoop het bij een eventuele volgende weer minstens zolang vol te houden!
 de oudste heeft zaterdag weer gedronken, ze lijkt het her ontdekt te hebben.
  de oudste heeft zaterdag weer gedronken, ze lijkt het her ontdekt te hebben.

. Even lezen op borstvoeding.com en ik was weer overtuigd van mijn eigen gelijk en de voordelen voor hem en mezelf
 . Even lezen op borstvoeding.com en ik was weer overtuigd van mijn eigen gelijk en de voordelen voor hem en mezelf   . Scheelt wel dat mijn man er heel erg achter stond, want het lijkt me wel moeilijk om zolang te voeden als je man er de meerwaarde niet van inziet.
 . Scheelt wel dat mijn man er heel erg achter stond, want het lijkt me wel moeilijk om zolang te voeden als je man er de meerwaarde niet van inziet. ! Leuk dat hij het nog steeds zo lekker vindt!
 ! Leuk dat hij het nog steeds zo lekker vindt! 
  . Dat is wel heel fijn, omdat haar baby ook ongeveer even oud is en we dus dezelfde dingen merken, al slaapt haar baby al een hele poos door...
. Dat is wel heel fijn, omdat haar baby ook ongeveer even oud is en we dus dezelfde dingen merken, al slaapt haar baby al een hele poos door...Pluk01 schreef:@Schipje: Wat grappig dat je oudste nu ook weer drinkt! Hoelang was het geleden dat ze voor het laatst bij je gedronken had?

Even lezen op borstvoeding.com en ik was weer overtuigd van mijn eigen gelijk en de voordelen voor hem en mezelf . Scheelt wel dat mijn man er heel erg achter stond, want het lijkt me wel moeilijk om zolang te voeden als je man er de meerwaarde niet van inziet.

](./images/smilies/eusa_wall.gif) Ben zo gefocust op de melk... dat ik dat helemaal vergat. Ben nu twee weken op streng lactosevrij dieet en gaat erg goed! Ze vecht niet meer aan de borst, dat begon ze op vakantie opeens heel erg te doen, happen en heel boos trekken en duwen. Van de week deed ze het ineens weer en toen bleek er in een kroket ook lactose te zitten (had ik een paar uur daarvoor op), ik denk dus echt dat ze ook overgevoelig of allergisch is voor lactose.
 Ben zo gefocust op de melk... dat ik dat helemaal vergat. Ben nu twee weken op streng lactosevrij dieet en gaat erg goed! Ze vecht niet meer aan de borst, dat begon ze op vakantie opeens heel erg te doen, happen en heel boos trekken en duwen. Van de week deed ze het ineens weer en toen bleek er in een kroket ook lactose te zitten (had ik een paar uur daarvoor op), ik denk dus echt dat ze ook overgevoelig of allergisch is voor lactose. 

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten