@Sophie: hier idd ook meer menstruatie - klachten na het stoppen met bv.
Hier trouwens na 10 maanden geen bv meer te geven nog steeds drupjes melk. Gelukkig niet hinderlijk, maar is dat normaal?
Moderator: Moderafo's
Sophie77 schreef:En weet je nog van je andere jongens hoe het ging toen je stopte met de bv? Want nu geef je toch nog? Of ben je aan het afbouwen inmiddels?
Galateia schreef:Zo hallo zeg, daar moet je ook niet aan denken! Arm kind! Als je nou ergens leeft, waar voedsel schaars is enzo, dan kan ik me er alles bij voorstellen, maar... waarom zou je dat nou toch doen?!
Pluk01 schreef:@ Schipje: ben het helemaal met jou eens!
Ik heb Levi 2 jaar gevoed, en hoeveel rare/boze/lelijke reacties ik daar wel niet op heb gekregen... Na die 2 jaar was ik het zelf heel erg zat en Levi taalde er zelf steeds minder naar en daarom ben ik toen gestopt, maar anders was ik ook nog wel langer doorgegaan hoor! Ik hoop het bij een eventuele volgende weer minstens zolang vol te houden!
Pluk01 schreef:@Schipje: Wat grappig dat je oudste nu ook weer drinkt! Hoelang was het geleden dat ze voor het laatst bij je gedronken had?
Even lezen op borstvoeding.com en ik was weer overtuigd van mijn eigen gelijk en de voordelen voor hem en mezelf . Scheelt wel dat mijn man er heel erg achter stond, want het lijkt me wel moeilijk om zolang te voeden als je man er de meerwaarde niet van inziet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten