Lidia, nog gefeliciteerd met je mooie dochter! Wat een leuke foto's ook. En een mooie fiets

ppm, herkenbaar! Hier ook een kind dat heel veel ziek is geweest; oorontstekingen, keelontstekingen, veel (erg) verkouden, griep, astma enz. En als ze dan toch al zoveel ziek zijn, pikken ze ook echt elk virusje op en worden ze wéér zo ziek. Dus dan blijf je maar sukkelen. Wij hebben bij Sophie afgelopen december haar keel- en neusamandelen laten knippen en hebben echt wel het idee, dat ze is opgeknapt. Natuurlijk haalt het de astma niet weg, maar de KNO arts zei ook, als je al zulke dikke amandelen hebt constant, en alles verstopt zit, én je astma hebt, is het wel erg dubbelop en benauwd voor zo'n kind. Ook heeft sophie altijd snel last van obstipatie of juist diarree.
Ik wens jullie in ieder geval beterschap toe!!! Wat je ook kunt proberen tegen zere oortjes, is gewoon een beetje sla olie druppelen én goed water met zout laten snuiven (als dat lukt?).
habibti, klinkt heftig allemaal. Is lastig om advies te geven waar je het beste heen zou kunnen gaan. Maar ik wil je toch veel sterkte wensen met alles (en je mag me best een pb'tje sturen, heb zelf ook al heel wat te verwerken gehad).
-----------mamavansophie-------------denkt na over een nieuw onderschrift------------