Moderator: Moderafo's
schelpje3 schreef:@TheKeimpe: dat zou voor mij een schrikbeeld zijn. Niet oud, maar dement. Geen controle hebben over je woorden en daden. Remmen vallen weg, dus je eigen ik komt dan naar boven.
toppie schreef:Maar...
Zou je ook kunnen accepteren als mensen na een grondige zoektocht toch nog steeds bepaalde muziek die je zelf niet kunt luisteren (en dus ook niet HOEFT te luisteren), nog steeds wel kunnen luisteren?
Marnix schreef:toppie schreef:Maar...
Zou je ook kunnen accepteren als mensen na een grondige zoektocht toch nog steeds bepaalde muziek die je zelf niet kunt luisteren (en dus ook niet HOEFT te luisteren), nog steeds wel kunnen luisteren?
Dat ligt er aan waarom je eigen geweten die muziek afkeurt. Ik zou het niet kunnen accepteren als in die muziek constant met God wordt gespot. Dan kan ik niet denken: Ach, als een ander dat prima vindt, wie ben ik dan om daar over te oordelen. Maar als het niet daar over gaat maar over hoe snel er gedrumd wordt, hoe "hard" de muziek is, kortom, smaakgebonden zaken, kan ik accepteren dat die smaken verschillen.
.
toppie schreef:Geen enkele bij naam noemende! Gewoon is zijn algemeenheid!
Deze topic gaat over muziek, kijk ik in mijn eigen cd-kast en ik selecteer heel eerlijk, dan zitten er echt cd's bij die er niet horen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten