*edit* half 3 moeten we bij de HAP zijn
Moderator: Moderafo's
trijntjejohanna schreef:ik denk dat die 2 dingen wel los van elkaar staan. Tenminste heb nog nooit gehoord dat je van oorontsteking gaat overgeven.. Gistermiddag heeft hij nog een keer overgegeven.. en nu heeft hij wel steeds de neiging, maar er zit gewoon niks in hem, dus er komt niks uit..
Matteo heeft gister een dosis Amoxicilline gehad.. en nu is hij vreselijk in de diarree.. echt waterdunne ontlasting.. Aangezien hij geen last heeft van zn oren, zijn we er mee gestopt, want nu loopt hij aan 2 kanten leeg en dat schiet al helemaal niet op natuurlijk. Hij is erg moe en ligt continue op de bank.. Hij drinkt nu wel weer erg veel, hij heeft echt vreselijk dorst!
Galateia schreef:Ach, wat zielig. Zo'n klein mannetje![]()
Gaan jullie nu opnieuw een arts bellen? Dit echt sneu.
Hoe oud is hij nou ook alweer? Ik heb het al eerder gevraagd, geloof ik, maar ik vergeet het steeds!
Hij zou allergisch kunnen zijn voor één van de bestandsdelen, Matteo heeft geloof ik wel meer zoiets gehad... niet lekker, diarree, overgeven, buikpijn, e.d. Misschien is hij wel overgevoelig voor AB's en/of één van de bestandsdelen die er in zitten.trijntjejohanna schreef:Hij heeft een drankje gekregen.. Motilium.. (werkzame stof domperidon).. de domperidon houdt hij binnen...
Later heeft hij een halve dosis antibiotica gekregen.. en hup 5 minuten later.. alles er weer uit!! Ook meteen weer waterdunne diarree.. Zou hij er niet tegen kunnen ofzo?
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 21 gasten