Inenting Mexicaanse griep voor medisch personeel

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefie
Generaal
Generaal

Re: Inenting Mexicaanse griep voor medisch personeel

Berichtdoor liefie » 02 dec 2009 14:44

Ik sta er nog steeds 100% achter dat ik hem niet gehaald heb. Ik ken ook niemand die het heeft of gehad heeft.
Ook op mijn werk hoor ik er niks over.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 02 dec 2009 14:46

liefie schreef:Ik sta er nog steeds 100% achter dat ik hem niet gehaald heb. Ik ken ook niemand die het heeft of gehad heeft.
Ook op mijn werk hoor ik er niks over.
ik ken genoeg die de mexicaanse griep hebben gehad ook op m'n werk. ik sta er ook 100% achter dat ik niet heb gehaald. ben ook nog niet ziek geworden.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 02 dec 2009 22:02

Na de eerste prik had ik een dag last van mijn arm, nu na de 2e prik helemaal nergens last van.
ja, dat is mijn mening dan he.....

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 02 dec 2009 23:09

Ik hoor het nu meer in mijn omgeving (niet naaste omgeving), van mensen die het wel hebben. 1 persoon zelfs in het ziekenhuis beland. Op mijn werk 2 mensen volgens mij (van de zo'n 50 personeelsleden die er rond lopen). Dus blijkbaar valt het bij mij in de 'buurt' allemaal wel mee.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 03 dec 2009 08:22

*Annet* schreef:Na de eerste prik had ik een dag last van mijn arm, nu na de 2e prik helemaal nergens last van.

Ik dacht dat dat aan mij lag!!! Ik heb ook helemaal geen last van de tweede prik. Na de eerste prik een stijve en rode arm, maar nu helemaal niets. Misschien omdat je al antistoffen hebt aangemaakt? (Ik roep maar wat hoor)

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 03 dec 2009 09:57

Hier valt het ook ellemaal nog mee met de M griep.
Heb een aantal schoonzussen in de zorg en die hebben ook geen prik gehaald.
Verder nog weinig mensen gehoord over de M griep, alleen 1 iemand uit de vriendenkring die behoorlijk ziek geweest is.
Ook heb ik hier op het dorp nu al van een aantal pasgeboren baby's gehoord dat ze met M griep opgenomen zijn :?

bmwijnand
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor bmwijnand » 09 dec 2009 16:42

Kinderen niet overleden aan vaccinatie
Uitgegeven: 9 december 2009 15:42
Laatst gewijzigd: 9 december 2009 15:41
BAARN - De twee kinderen die na de vaccinatie tegen de Nieuwe Influenza A zijn overleden, zijn waarschijnlijk niet bezweken aan de gevolgen van de vaccinatie. Dat meldt het Nederlands Bijwerkingencentrum Lareb.

© Gezondheidsnet
Lareb ontving twee meldingen van overlijden van een kind in de dagen na vaccinatie met Pandemrix. Dit vaccin is gebruikt bij de vaccinatie voor kinderen door de GGD.
Een jongen van 2 jaar overleed anderhalve dag na vaccinatie. Bij dit kind werd een infectie met Nieuwe Influenza A gevonden, waardoor het verband met de vaccinatie onwaarschijnlijk is. Een jongen van bijna 3 jaar is vijf dagen na vaccinatie overleden aan een bestaande hartaandoening.

Tot nu toe ontving Lareb 5076 meldingen, 2930 met betrekking tot Pandemrix en 2146 met betrekking tot Focetria.
Lareb kreeg 17 meldingen van een anafylactische shock na toediening van Focetria. In één van deze gevallen oordeelde het centrum dat het waarschijnlijk door het vaccin veroorzaakt is.

Bron: nu.nl
"Science without religion is lame, religion without science is blind." -- Albert Einstein

Terug naar “Archief”