Waarom heb jij geen relatie?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

jans1
Kapitein
Kapitein

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor jans1 » 27 jun 2009 21:59

Nou er is nog niks officieel... Nu het toch wel een btje officieel aan het worden is krijg ik af en toe een benauwend gevoel, maar dat komt vooral omdat mijn vorige relatie echt een "hel" was af en toe.... Dus ik heb aangegeven dat ik het wel allemaal rustig aan wil doen.. maar daar was ie het gelukkig helemaal mee eens, heb em dan ook wel alles verteld... Lijkt me goed om gelijk vanaf het begin open te zijn!!! :)
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 04 jul 2009 19:40

Open zijn is altijd goed :wink:. Fijn dat het 'familieprobleem' iig wat mee lijkt te vallen!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 04 jul 2009 20:25

Het nare is dat mn moeder de ene x heel ontspannen reageert en de andere keer weer overdreven gespannen.. Ik weet er niet echt goed weg mee... Ik probeer in ieder geval heel rustig te blijven en niet te gaan janken ofzo..
Mijn vriendin was pas even bij ons terwijl ik er niet was.. En toen had ze gezegd: Je ziet gewoon dat ze bij elkaar horen, maar die kerk....
Ene kant blij met zo een opmerking, andere kant ook weer niet.. Maar begrijp het wel.. :wink:
www.kralenjans.webs.com

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 04 jul 2009 20:28

Ze 'ziet' jullie dan iig wel als stel zitten, goed bij elkaar passen, dus da's inderdaad meegenomen dan en die kerk, zou dat op d'n duur niet wennen? Ouders moeten zich op een gegeven moment toch ook ergens bij neerleggen als ze zien dat het verder goed zit en als jullie daar samen een goede/werkbare oplossing voor hebben gevonden?

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 04 jul 2009 20:36

Ben ik met je eens... Ikzelf zeg van.. Je weet niet hoe de relatie gaat lopen... Mijn moeder ziet overal gelijk leeuwen en beren en denkt gelijk dat ik helemaal omga... Maar het kan ook omgedraaid, en dat vat ze nog niet helemaal.
Ik durf er ook niet goed over te praten met haar, bang dat ze dan overstuur raakt.. (door veel prive problemen is ze echt aan het einde van d'r latijn) en ik wil haar zoveel mogelijk besparen. Maar daardoor zit ik zelf wel...
www.kralenjans.webs.com

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 04 jul 2009 21:08

En je kan er niet met iemand anders over praten, je vader bijvoorbeeld? Dat die weer met je moeder praat, zo dat het misschien wat minder een 'confrontatie' wordt voor haar gevoel?

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 04 jul 2009 21:27

Nee mijn vader is absoluut geen optie... Die is zo gesloten als een ondergronde kelder met zware betonnen muren...
Kan er wel goed over praten met een vriendin en dat is wel heel fijn.... Verder ook wel met mijn hulpverlener, maar het is al 6 weken geleden dat ik gweest ben en moet nog 2 weken wachten voor ik weer kan(steeds weer verzet) en dat werkt ook weer niet erg mee..
www.kralenjans.webs.com

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 08 jul 2009 20:44

Op kantoor werkt sinds een week of 3 een hele (hele!) leuke freelancer (v), waar ik om eerlijk te zijn als een blok voor ben gevallen. Lang, razend intelligent, zelfde soort humor, etc. Nu vertelde ze dat ze dit weekend jarig is, dus heb ik vandaag de film Wall-E cadeau gedaan. Ik stond er zelf ook wel een beetje versteld van, want in dit soort zaken komt er een hoop onzekerheid en angst voor afwijzing de hoek om kijken. Het voelde echt alsof ik een draak had bevochten en gewonnen toen ik haar haar cadeau gaf.

Wall-E had ze nog niet gezien - schandelijk natuurlijk, maar een goed "excuus" om het haar te geven. Ik zit nu al te wachten op dinsdag, als ze er weer is. Tot die tijd maar rustig afwachten en de zenuwen een beetje in bedwang houden. En hopelijk is het thema van Wall-E dan ook een beetje doorgedrongen ;-)
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 08 jul 2009 20:59

Leuk idee Mortlach!

Net heb ik de trailer bekeken, maar als een man zo 'n film met je wil bekijken (afgezien van de boodschap/moraal van het verhaal)...
Dan moet de boodschap duidelijk zijn :-oo
Psalm 27 : 11a
HEERE, leer mij Uw weg

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 08 jul 2009 21:04

tja, ik hoop het maar... de reacties zijn tot nu toe positief gelukkig: geen botweg "nee" of subtiel "dat zou mijn vriend niet leuk vinden." Eigenlijk moet ik me ook niet zo druk maken en gewoon mezelf zijn, en dan komt het allemaal wel goed. Ik ben immers heel lief ;-)
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 08 jul 2009 21:20

Mortlach schreef:tja, ik hoop het maar... de reacties zijn tot nu toe positief gelukkig: geen botweg "nee" of subtiel "dat zou mijn vriend niet leuk vinden." Eigenlijk moet ik me ook niet zo druk maken en gewoon mezelf zijn, en dan komt het allemaal wel goed. Ik ben immers heel lief ;-)

Ja haha dat denk ik ook :lol:
Maar het is gewoon spannend. Dat is wel begrijpelijk. Gelukkig hoef je niet de hele avond met elkaar te praten. Als er dan stiltes vallen, kan dat zo ongemakkelijk zijn.
Je moet maar zo denken: zij zal ook wel zenuwachtig zijn...
Psalm 27 : 11a

HEERE, leer mij Uw weg

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 08 jul 2009 23:22

Wat ontzettend gaaf en spannend Mortlach, vlinders!!! :wink:
Ken de film ook niet, maar je hebt wel lef om dat zo aan te pakken origineel.
Succes met wachten tot dinsdag, en houd ons hierzo maar op de hoogte.

ShaRe
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor ShaRe » 08 jul 2009 23:58

Waarom ik geen relatie heb?

Nou, omdat ik (soms achteraf gezien) nog niet de ware ontmoet heb. Dit klinkt wel erg zweverig maar toch. Ik ben ook niet echt hopeloos opzoek ofzo. Gewoon ogen open houden en die smile op je gezicht houden :P

Mortlach, ik begrijp je situaties helemaal:D. Het spelletje spelen is soms nogal tijdrovend en brengt wat spanning. Die tijden van het wachten zijn zoooo irritant. Soms moet ik mezelf dat echt op de rem trappen, ben er teveel met mijn gedachten dan mee bezig. Het is de kunst om het ontspannen te doen en niet eraan te denken dat er van alles vanaf hangt. Maar de ultieme tip daarvoor heb ik ook niet. Moet die eerst zelf vinden;)

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 09 jul 2009 08:59

Gaaf, Mortlach! :) Succes met wachten!
Afbeelding

*Annette*
Majoor
Majoor

Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor *Annette* » 09 jul 2009 10:25

@ Jans1; Fijn dat het goed gaat tussen jullie, en jullie zo open zijn naar elkaar!
Mooi dat je moeder jullie wel als stel bij elkaar ziet, maar snap wel dat het heel
lastig voor je wezen moet, ook omdat je het niet aandurft er met haar in gesprek
over te gaan. Wat vind je vader ervan? Of spreekt hij het niet uit? Succes ermee!

@ Mortlach; Gaaf :), succes met wachten! Inderdaad heb je wel lef om het zo
orgineel aan te pakken.

Thanks voor de reactie op m'n vorige post, pagina hiervoor. Ik weet ook wel dat veel
van de relaties die ontstaan op je 15/16e niet zo hecht zijn dan wanneer je een stuk
ouder bent, al zeg ik niet dat deze geen stand kunnen blijven houden.

Ik weet dat van degene die mijn een reactie geven, het doen om mij te stangen, het
meer voor de lol is, ik weet ook heel goed wie het mij zegt, maar helaas ik vat alles
letterlijk op... En ik reageer er dan ook gewoon niet op, naar de persoon, of praat mee ;),
maar zodra ik dan alleen ben, knaagt het wel weer even aan me, terwijl ik gewoon weet
dat het voor de grap mij gezegd word.

Vanmorgen had ik het er nog ff met me ma over, kwam zomaar te praat. Toen zei ze me
misschien ontmoet je tijdens de vakantie wel een leuke jongen, ze zou het gewoon heel
fijn voor me vinden als ik verkering zou hebben, omdat ik gewoon een steun naast me
nodig heb. Maar goed m'n ogen open houden :mrgreen:...
Wat de toekomst brengen moge........

Terug naar “Archief”