@ Jans1; Fijn dat het goed gaat tussen jullie, en jullie zo open zijn naar elkaar!
Mooi dat je moeder jullie wel als stel bij elkaar ziet, maar snap wel dat het heel
lastig voor je wezen moet, ook omdat je het niet aandurft er met haar in gesprek
over te gaan. Wat vind je vader ervan? Of spreekt hij het niet uit? Succes ermee!
@ Mortlach; Gaaf

, succes met wachten! Inderdaad heb je wel lef om het zo
orgineel aan te pakken.
Thanks voor de reactie op m'n vorige post, pagina hiervoor. Ik weet ook wel dat veel
van de relaties die ontstaan op je 15/16e niet zo hecht zijn dan wanneer je een stuk
ouder bent, al zeg ik niet dat deze geen stand kunnen blijven houden.
Ik weet dat van degene die mijn een reactie geven, het doen om mij te stangen, het
meer voor de lol is, ik weet ook heel goed wie het mij zegt, maar helaas ik vat alles
letterlijk op... En ik reageer er dan ook gewoon niet op, naar de persoon, of praat mee

,
maar zodra ik dan alleen ben, knaagt het wel weer even aan me, terwijl ik gewoon weet
dat het voor de grap mij gezegd word.
Vanmorgen had ik het er nog ff met me ma over, kwam zomaar te praat. Toen zei ze me
misschien ontmoet je tijdens de vakantie wel een leuke jongen, ze zou het gewoon heel
fijn voor me vinden als ik verkering zou hebben, omdat ik gewoon een steun naast me
nodig heb. Maar goed m'n ogen open houden

...
Wat de toekomst brengen moge........