Maarreh... jullie hebben een kortharige labrador zo te zien.. ik wist niet dat die ook zoveel haren!
Moderator: Moderafo's
elvira (gast) schreef:@ansje: wat een schat van een hond! Leuk dat hij kan knipogen!![]()
Maarreh... jullie hebben een kortharige labrador zo te zien.. ik wist niet dat die ook zoveel haren!
Acire schreef:Laura, haal jij voldoening uit het huishouden? Volgens mij doet jouw man geen reet thuis. Hoe vind je dat?
Acire schreef:Laura, haal jij voldoening uit het huishouden? Volgens mij doet jouw man geen reet thuis. Hoe vind je dat?
LauraC schreef:Acire schreef:Laura, haal jij voldoening uit het huishouden? Volgens mij doet jouw man geen reet thuis. Hoe vind je dat?
Hahaha, dat is nogal sterk uitgedrukt! Hij wast af. Dat is toch best wel wat? Ik denk dat het vooral aan mezelf ligt. Ik ben uitermate precies en bijna compulsief als het om het huishouden gaat. In het begin deed hij veel meer, maar ik vond het dan niet goed genoeg en deed het nog een keer. Toen had hij zoiets van: daar verspil ik mijn tijd niet meer aan.
Beetje eigen schuld dus. Bovendien, zoals PPM al zei, zit ik toch de hele dag thuis en kan ik dan het huishouden doen. En ja, als ik 's avond sop de bank zit en alles is schoon en weggeruimd en voorbereid dan kan ik daar voldoening uit halen. Ik ben nou eenmaal een huiselijke meut
pol schreef:Vandaag zaterdag:
-was opgehangen
-was in het machine gedaan
- en al opgehangen
-ontbijtboel opgeruimd
-naar de markt geweest
-4 bedden verschoond
-2 slaapkamers gestofd en gezogen
- en het is nu 09.38 uur!!!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten