Berichtdoor pol » 28 okt 2008 13:40
Ik snap jullie wel hoor, maar het is een hele aparte familie, vorig jaar moesten we en zouden we mee met familieweekend. Maar we hebben ze zaterdagochtend even gezien en daarna maandagmorgen. Elke keer als we gingen kijken waren ze weg. Dus wat dat betreft is er gewoon totaal geen klik en die zal, wat er ook beurt, nooit komen. Er zijn familieleden bij die voor het laatst bijna 3 jaar geleden effe snel zijn geweest en elk jaar gevraagd worden voor de verjaardag van de kids. Maar je hoort of ziet niks. Maar owee als er iets is bijv sinterklaas wordt je op prijs gesteld om daar te zijn en vervolgens genegeerd. Dus dan gaan we net zo lief niet. want waarom moet je daar zijn. Als zelf mijn man zegt: jij bent gelukkiger af zonder broers/zussen, wilt dat toch heel wat zeggen denk ik.
En die gourmet, we gaan gewoon niet want we hebben het al wel een paar keer gezegd maar daar word toch niet naar geluisterd. Of ze doen het op zon ontzettende onmogelijke tijd dat we gewoon niet kunnen (onder kerktijd ofzo, of een half uurtje van te voren, terwijl ze weten dat wij nagenoeg altijd "ter kerke"gaan.