MissF schreef:Ik denk dat het voor veel schoonmoeders ook best lastig is, hun zoon 'verliezen' aan een ander meisje.
Afgelopen weekend heb ik nog even nagedacht, ik denk toch wel dat de moeder van mijn vriend bang is om hem te "verliezen". De broer van mijn vriend was veel vaker bij vrienden te vinden en ging veel uit. Mijn vriend zat met feestdagen veel thuis en trok veel met zijn moeder op.
Maar dan nog vind ik dat zij mij gewoon moeten accepteren zoals ik ben en niet vervelend moeten gaan doen. Als ik bij de ouders van mijn vriend thuis ben, steek ik de handen uit de mouwen en ik ben er ook als er iets is.
Soms weet ik trouwens ook niet of iets onhandigheid is of wat anders. Ik had bijvoorbeeld ergens een sollicitatiegesprek gehad, maar na de tweede ronde was het duidelijk dat ik het niet geworden was. Ik alleen mijn eigen famillie en vriend erover verteld, want ik vind het niet leuk om over eventuele afwijzingen te moeten vertellen. Maar toen had mijn vriend het toch verteld aan zijn moeder. Zij was jarig op zaterdag en toen was ik er, vraagt ze zondag terwijl er visite bij was: hoe gingen je gesprekken. Dus ik zeg: Het is niks geworden, ik solliciteer gewoon verder naar andere vacatures. Ging ze vragen waarom ik afgewezen was

Dat vind ik echt raar. Maar goed.
Dus, dat.