Moderator: Moderafo's
Speedy schreef:Zo de moeders al in spanning voor morgen?
Even een leuke anekdote:
mijn vrouw vraagt in haar onschuld aan onze 2e zoon wat doet dat plastic tasje met die appel onder je bed, hij is nu rot. Zegt hij moet u weer nieuwsgierig zijn en laat die stofzuiger nou eens in de kast in deze week. Volgende week mag u weer stofzuigen. Zij schaamt zich een beetje, want ze weet dat je rond moederdag nooit zulke opmerkingen moet maken. Komt ie later naar mij toe. Zegt ie. Heb ik haar mooi te pakken. Het pakje ligt heel ergens anders, mama kijkt altijd onder bed met moederdag en nu heb ik daar maar een appel neergelegd. Het heeft wel even geduurd voordat ze die appel gevonden had.
jamillah schreef:Ik denk niet dat ik wat krijg voor moederdag. Geen ontbijt op bed en geen cadeau. Ach.....Hij:'Je bent mn moeder toch niet?')
rosalie83 schreef:jamillah schreef:Ik denk niet dat ik wat krijg voor moederdag. Geen ontbijt op bed en geen cadeau. Ach.....Hij:'Je bent mn moeder toch niet?')
Ik moet ook wel zeggen dat ik het maf vind als een man iets voor z'n vrouw koopt op moederdag. Maar als je kindjes hebt kan manlief natuurlijk met de kindjes iets organiseren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten