bloempie schreef:Evelien schreef:wij hebben nog niks gereserveerd!! dan alleen de domino!
Domino op je bruiloft??
dominee....

Moderator: Moderafo's
MissF schreef:Wij vonden dat nog het moeilijkste van het hele feest idd.
Een receptie wilden wij sowieso niet, dat vind ik nooit zo vriendelijk staan. Om 9 uur moet de helft weg, en dan begint het feest pas.
Wij hadden gewoon de hele avond een feestavond met alle 250 gasten.
Maar dat dansen...pfff...wij hebben samen op stijldansen gezeten, en wilden het erg graag dan doen. Maar het nadeel was dat bijna niemand verder echt kan dansen. En dat polonaise gedoe wilden we al helemaal niet.
En ook onze ouders vonden het niet echt geweldig. Niet dat ze er echt tegen waren, maar ze zouden zich niet zo op hun gemak voelen.
Dus hebben wij ervoor gekozen niet te dansen, maar wel muzikanten te laten komen.
We hadden een man met een accordeon en een man met een viool, en die gingen zingend en muziekmakend de hele zaal door. En verzoeknummers speelden ze, even later kwam er een gitaar bij.
Was toch erg gezellig, in plaats van helemaal niks
Evelien schreef:Omdat ik in januari 2009 hoop te gaan trouwen. Ben ik eigenlijk benieuwd of er iemand een tip heeft mbt trouwjurk. Ik wil eigenlijk niet zo'n "afgezaagd" bolleroy (weet niet of ik het goed schrijf) jasje. Maar iets anders.
En hoe ga ik om als ik bijv. bij een bruidsboetiek geen jurk kan vinden wat ik mooi vindt? (k ben niet echt zo assertief om te zeggen dat ik iets niet mooi vindt)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten