Berichtdoor arjan1984 » 30 jan 2008 21:25
hallo luitjes.
ik ben verbaasd over de manier van werken hier. de hele discussie aragorn is al heel erg oud. gaan we die nu weer voeren dan? ik dacht dat daar ongeveer wel alles over gezegd is.
even ter info: dit forum is voor het opgeven van meeting bezoekers. nu wordt het gebruikt als breekijzer, om een discussie van n klein groepje openbaar te maken in de grote groep, en dat is kinderachtig.
veel mensen hebben niets te maken met het feit dat aragorn geband is, die willen de meeting bezoeken en lol hebben. het is niet de bedoeling dat deze mensen geconfronteerd worden met een verhaal wat ze niet zal interesseren.
@ giovannino: uitpraten op de meeting lijkt me geen goed plan.
wij als commisie werken er aan op de meeting leuker te krijgen. dit houdt in dat we jullie heel hartelijk uitnodigen en jullie ook absoluut welkom zijn, mits deze vete opgschort wordt. het lijkt me handig, dat zaken die online misgaan ook online opgelost worden.
ik had hoger gedrag van jullie verwacht, ik meen immers te lezen dat jullie studeren, alleen is hier helaas weinig van te merken.
btw banning van personen lijkt me n kwestie tussen de persoon en de cyber of moderator. laat aragorn dan zelf face to face met Henk gaan praten en houden jullie je er maar buiten.
bij deze nodig ik je nogmaals van harte uit in de hoop dat jullie samen met ons een leuke meeting gaan houden!