De RW Wintermeeting 01-02-08 - Wie komen er?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

CvdBerg
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor CvdBerg » 30 jan 2008 19:21

Hippieblijhoofd schreef:
Collateral schreef:Ik heb pas nog thee gezet met de waterkoker van Aragorn/Russell. :mrgreen:

Hij is net mijn kamer binnengestampt terwijl ik aan het slapen was :mrgreen:

@CvdBerg: Maar dan moet je weer dat hele roteind reizen! Lief van je :)

@all: ik kom, alhoewel het hele gebeuren hier nogal bizar is, weet ik nog veel te weinig om op basis daarvan te zeggen dat ik niet kom.

@Raaf: Jammer dat je niet komt. Het is ook jammer dat je zo negatief loopt te doen. Stel dát het allemaal Henkies schuld is, dan verhoogt het de feestvreugde niet bepaald wanneer jij zo negatief doet :)

Ach ja reizen kan ook best leuk zijn 8)
Maar dan kom ik bijdeze dus ook.
Luid, Emotie, Ruchtig

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 30 jan 2008 19:27

Ik sta ook niet op het lijstje, maar heb me wel opgegeven.

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 30 jan 2008 20:04

@ vd Berg: en dat helemaal vanuit Groningen:-) toe maar, je hebt er dus wel wat voor over

CvdBerg
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor CvdBerg » 30 jan 2008 20:10

Ach ja, nou ik moet 's avonds terug naar Kampen, dus dat valt al mee :wink:
Bovendien moet je er wat voor over hebben om een zeker iemand weer te zien :mrgreen:
Luid, Emotie, Ruchtig

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 30 jan 2008 20:32

CvdBerg schreef:Ach ja, nou ik moet 's avonds terug naar Kampen, dus dat valt al mee :wink:
Bovendien moet je er wat voor over hebben om een zeker iemand weer te zien :mrgreen:

owke, je komt dus eigenlijk voor iemand:-) Dan zal het wel een heel belangrijk persoon zijn als je dr zoveel voor over hebt. :P

arjan1984
Mineur
Mineur
Contacteer:

manier van werken met dit forum/ de meeting

Berichtdoor arjan1984 » 30 jan 2008 21:25

hallo luitjes.

ik ben verbaasd over de manier van werken hier. de hele discussie aragorn is al heel erg oud. gaan we die nu weer voeren dan? ik dacht dat daar ongeveer wel alles over gezegd is.

even ter info: dit forum is voor het opgeven van meeting bezoekers. nu wordt het gebruikt als breekijzer, om een discussie van n klein groepje openbaar te maken in de grote groep, en dat is kinderachtig.

veel mensen hebben niets te maken met het feit dat aragorn geband is, die willen de meeting bezoeken en lol hebben. het is niet de bedoeling dat deze mensen geconfronteerd worden met een verhaal wat ze niet zal interesseren.

@ giovannino: uitpraten op de meeting lijkt me geen goed plan.

wij als commisie werken er aan op de meeting leuker te krijgen. dit houdt in dat we jullie heel hartelijk uitnodigen en jullie ook absoluut welkom zijn, mits deze vete opgschort wordt. het lijkt me handig, dat zaken die online misgaan ook online opgelost worden.

ik had hoger gedrag van jullie verwacht, ik meen immers te lezen dat jullie studeren, alleen is hier helaas weinig van te merken.

btw banning van personen lijkt me n kwestie tussen de persoon en de cyber of moderator. laat aragorn dan zelf face to face met Henk gaan praten en houden jullie je er maar buiten.

bij deze nodig ik je nogmaals van harte uit in de hoop dat jullie samen met ons een leuke meeting gaan houden!

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 30 jan 2008 21:32

@ giovannino: uitpraten op de meeting lijkt me geen goed plan

Daar heb je gelijk in, maar wat moeten veel mensen tegen Henkie zeggen als ze hem zien?? Hij geeft zich nauwelijks bloot nu op het forum, straks staan we naast hem....Wat dan? Niet dat ik persé de partij van zowel Henkie of Russell kies, ik wens er tussen te staan, maar ik wens wel heel graag wat duidelijkheid.

arjan1984
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor arjan1984 » 30 jan 2008 21:42

ach er zijn mensen met wie ik n goed contact heb en soms mensen met wie ik ook niet helemaal door een deur kan, die zaal is groot genoeg voor meerder partijen mits ze zich gedragen en de confrontatie niet opzoeken.

lijkt me n beetje bizar om henkie als refowebbers ter verantwoording te roepen niet? als ie echt n fout maakt zijn daar altijd nog moderators voor om hem daarop te wijzen.

en hoe dan ook, het lijkt me dat alleen Aragorn/russel wat met henk te bepraten heeft, en die zal er wellicht niet zijn?

er stond iets over n christelijk forum onwaardig maar raafs houding is ook niet zoals onze lieve heer t graag zal zien, met naaste liefhebben enzo;)

arjan1984
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor arjan1984 » 30 jan 2008 21:46

Tot nu toe komen er 47 refowebbers:

Henkie + Annette
Arjan + Samine
Jeronimuz
Nonno
Voda
SimonT
Meissie88
Jans1
Damspeler
Robbert
Zoef
Ashley
Franka
Gertrude
Marja
Pluus
Abdijbiertje
Australiafreak
Mirjan22
Kuikentje
Koekie
Loucom
Jip
Donald_Duck
De Badeend
Reform
Flappie
Boekenlezer
Giovannino
Smartjan
Bertus87
Welina/MW
Jort
Napoleon
Bijzonder
Parsifal
Myrthe en Timmy
collateral
Tkf
Gave meid
Cvande berg
christien
Johannes1
Nels
babbel

6 mensen onder voorbehoud

hippieblijhoofd
hananja
HM
PDW
Marina
Laatst gewijzigd door arjan1984 op 31 jan 2008 20:54, 4 keer totaal gewijzigd.

Nels
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Nels » 30 jan 2008 23:29

Ik kom ook! :)
De waarheid is slechts een perceptie van de werkelijkheid...

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Re: manier van werken met dit forum/ de meeting

Berichtdoor Gerdien B. » 30 jan 2008 23:42

arjan1984 schreef:hallo luitjes.

ik ben verbaasd over de manier van werken hier. de hele discussie aragorn is al heel erg oud. gaan we die nu weer voeren dan? ik dacht dat daar ongeveer wel alles over gezegd is.

Het is wel duidelijk dat je niet door hebt wat er nu allemaal speelt.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Collateral

Berichtdoor Collateral » 30 jan 2008 23:46

Inderdaad. :P

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Re: manier van werken met dit forum/ de meeting

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 30 jan 2008 23:49

Gerdien B. schreef:
arjan1984 schreef:hallo luitjes.

Het is wel duidelijk dat je niet door hebt wat er nu allemaal speelt.

Inderdaad. Arjan, prima dat je een mening hebt, maar kijk ook even buiten dit topic, dan kom je al snel heul veul te weten (en eigenlijk nog té weinig om een echte mening te vormen, net als wij).
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

arjan1984
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor arjan1984 » 31 jan 2008 00:22

als dat allemaal in n ander topic staat, hou dat dan daar, ik heb geen interesse in vriend aragorn en dit is, het staat er boven, een AANMELDFORUM VOOR DE MEETING

wil diegene die zijn bril niet gepoetst heeft dat ff lezen please?

prima dat iemand het er niet mee eens is, maar dat doet ie dan lekker ff op n ander topic.

btw wil ik ff benadrukken dat ik t volledig eens ben met het feit dat ie geband is.

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 31 jan 2008 00:29

arjan1984 schreef:als dat allemaal in n ander topic staat, hou dat dan daar, ik heb geen interesse in vriend aragorn en dit is, het staat er boven, een AANMELDFORUM VOOR DE MEETING

wil diegene die zijn bril niet gepoetst heeft dat ff lezen please?

prima dat iemand het er niet mee eens is, maar dat doet ie dan lekker ff op n ander topic.

btw wil ik ff benadrukken dat ik t volledig eens ben met het feit dat ie geband is
.

misschien je eigen posting even goed lezen want je spreek tjezelf namelijk nogal tegen
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Terug naar “Archief”