Moderator: Moderafo's
rosalie83 schreef:Ja, benzine is prijzig, maar ja, ik heb hoe dan ook een auto nodig. Dan kan ik daar wel over gaan zeuren, maar dat geeft alleen maar negativiteit!
paprikameisje2 schreef:rosalie83 schreef:Ja, benzine is prijzig, maar ja, ik heb hoe dan ook een auto nodig. Dan kan ik daar wel over gaan zeuren, maar dat geeft alleen maar negativiteit!
ik had een zaterdagbaantje bij een tankstation.. kwamen er regelmatig mensen die zeiden dan: daar en daar is et drie cent goedkoper de liter!! mijn baas zei dan altijd!! waarom tank je dan hier als het daar goedkoper is!!! kortom! een mens wil ook altijd wat te zeuren hebben.... geloof ik!
rosalie83 schreef:Lalage schreef:Rosalie: kan jij niet fietsen?
Nee, het is 80 km op een dag wat ik heb aan woon-werk. Maar ik kan sowieso niet fietsen door mijn gezondheid.
Lalage schreef:rosalie83 schreef:Lalage schreef:Rosalie: kan jij niet fietsen?
Nee, het is 80 km op een dag wat ik heb aan woon-werk. Maar ik kan sowieso niet fietsen door mijn gezondheid.
ah dat vermoedde ik inderdaad al. Want als je zegt 'even bij m'n moeder theeleuten' dan lijkt het of je moeder niet heel ver woont. Maar euhm, ik weet niet of ik het mag vragen: hoe zie je dat dan voor je als je voor een kind moet zorgen als je lichaam niet altijd meewerkt?
Lalage schreef:Ik heb geen rijbewijs, dus ik zou proberen met OV te gaan
maar is duidelijk zo, ik neem aan dat je er ook wel goed over nagedacht hebt of je een kindje de zorg kunt geven die het nodig heeft.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 26 gasten