Ja, inderdaad. Ik temperatuur wel 's ochtends, de rest van de dag denk ik er niet meer aan.
En inderdaad: het is alleen maar elkaar gek maken.
Moderator: Moderafo's
Galateia schreef:@Tuinfluiter: wat jammer voor jullie, dat jullie wens nog steeds niet in vervulling gegaan is.
@Daphne: ik kan me heel goed voorstellen, dat je je soms verdrietig voelt bij het geconfronteerd worden met de geboorte van zoveel kleintjes om je heen! 'Pas' 14 maanden is toch wel lang, hoor. Misschien niet voor het proberen en het zegt nog niks over het lichamelijke, maar geestelijk is het toch wel een hele lange periode! Hopelijk gaat jullie wens ook snel in vervulling.
Daphne schreef:Nu kan je weg wanneer je wil, samen naar het buitenland op vakantie, enz. Toch zou ik maar wat graag al die vrijheid opgeven voor een kindje...
Tuinfluiter schreef:Moeilijk hoor.
Vind wel altijd als je van plan bent om bijv aan de pil te gaan af wat voor soort middelen dan ook om een zwangerschap te voorkomen dat het wel zo moet zijn dat je er een zegen over moet kunnen vragen aan God.
Persoonlijk zou ik dat niet kunnen als ik bewust een zwangerschap probeer te voorkomen omdat m'n huis niet groot genoeg, of als ik nog moet sparen of als ik nog verre reizen wil maken enz enz.
Ik geloof wel dat als je lichamelijk of geestelijk echt wat mankeert, dan niet zomaar wat lulligs, dat je dan beter wel een poosje kunt wachten om weer zwanger te worden.
Meestal is het natuurlijk zo dat men geen kinderen wil omdat men daar nog geen 'zin' in heeft of omdat het nu nog niet goed uikomt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten