Moderator: Moderafo's
zahra schreef:Denkertje21 schreef:zahra schreef:
luister jongen, ieder gelovig mens heeft zo zijn beproevingen en problemen in het leven, daar hoef je echt niet speciaal homo voor te zijn hoor.
Er bestaan nog wel meer problemen in het leven als gelovige Jood/Christen/Moslim als het homo zijn(ik dacht trouwens dat jij het geen probleem vind om homo te zijn)
luister moslimmeisje,
Voor het geval ze straks op zijn: ga naar de winkel en bestel vast een kilo dooddoeners, liefst halal. Dan heb je weer wat om te strooien.
Mochten ze toch op zijn, probeer dan inhoudelijk iets bij te dragen aan deze discussie, of ga gewoon weer in het moslimhoekje oreren.
jij plaats je overduidelijk in de slachtoffer rol.....tjonge jonge wat ben je toch zo erg zielig..ik snap ook niet dat je in elke topic moet vertellen dat je homo bent.
en waarom noem jejezelf homo, je hebt toch alleen die gevoelens..en je hebt het toch nog niet in praktijk gebracht hoop ik( zoiezo hoor je kuis te blijven tot het huwelijk)
en als dat wel zo is, waarom maak je je zondes zo openbaar..als ik iets doe wat tegen de Islaam inga, dan ga ik het toch ook niet aan mijn moslim broeders en zusters vertellen..ik zou me dan schamen, en berouw tonen aan mijn Schepper
Ik ben dan misschien moslim,maar ik heb ook mijn portie kritiek wel gehad van mijn familie en andere Christenen..en nee dat is helemaal niet leuk..dus ik snap wel een beetje hoe jij je voelt misschien..ik ging tegen het Christendom in, en jij eigenlijk ook, omdat veel Christenen tegen homofilie zijn(tenminste alle Christenen die ik ken wel)
Tegen mij werd ook gezegd dat ik nu niet meer naar de hemel kan gaan, en nog meer akelige opmerkingen..maar goed dat zijn alleen beproevingen, ik kan er nu mee leven
Dus? Velen anderen zeggen ook dat je je kind niet mag laten inenten etc.waar heb jij het nou over, velen andere hebben toch ook gezegd dat homofilie zondig is,
Ik spreek jóu erop aan. Waarom haal je de SGP en de refokerken er nu bij? Wat hebben die in vredesnaam met jou te maken?..in de kerk waar ik vroeger kwam werd letterlijk gezegd dat homofilie een ziekte van de geest is, en zondig is
Ga de reformatorische kerken en de SGP er maak op aanspreken dan
Ah... kijk! Nu komen we ergens. Wat belachelijk;Of beter ga de Bijbel veranderen, als jij het beter denkt te weten dan God zelf
zahra schreef:Denkertje21 schreef:zahra schreef:
luister jongen, ieder gelovig mens heeft zo zijn beproevingen en problemen in het leven, daar hoef je echt niet speciaal homo voor te zijn hoor.
Er bestaan nog wel meer problemen in het leven als gelovige Jood/Christen/Moslim als het homo zijn(ik dacht trouwens dat jij het geen probleem vind om homo te zijn)
luister moslimmeisje,
Voor het geval ze straks op zijn: ga naar de winkel en bestel vast een kilo dooddoeners, liefst halal. Dan heb je weer wat om te strooien.
Mochten ze toch op zijn, probeer dan inhoudelijk iets bij te dragen aan deze discussie, of ga gewoon weer in het moslimhoekje oreren.
jij plaats je overduidelijk in de slachtoffer rol.....tjonge jonge wat ben je toch zo erg zielig..ik snap ook niet dat je in elke topic moet vertellen dat je homo bent.
en waarom noem jejezelf homo, je hebt toch alleen die gevoelens..en je hebt het toch nog niet in praktijk gebracht hoop ik( zoiezo hoor je kuis te blijven tot het huwelijk)
zahra schreef:..in de kerk waar ik vroeger kwam werd letterlijk gezegd dat homofilie een ziekte van de geest is, en zondig is
Of beter ga de Bijbel veranderen, als jij het beter denkt te weten dan God zelf
MrSokkie schreef:Je hoeft de Bijbel niet te veranderen (alhoewel je soms zou denken dat het een heleboel ellende zou schelen, maar goed), enkel de manier waarop wij hem lezen en interpreteren.
Zareb schreef:De opmerkingen van zahra in dit topic zijn van nul en generlij waarde en brengen het topic alleen maar aan het zwaaien en zwalken, waardoor het niet meer over de CU en de activiteiten van vrouwtje Lont gaat. Ik stel voor dat zahra eerst maar eens met de jongeren van Stichting YOESUF moet gaan praten, zodat ze wat inzicht krijgt in de problematiek van islamitische homoseksuele mensen.
Zareb schreef:Zelfs dat, al is het een goede aanbeveling, lijkt me niet eens helemaal nodig. Misschien zou het om te beginnen alleen al goed zijn als we kunnen accepteren dat mensen op basis van dezelfde Bijbel en met dezelfde eerbied voor die Bijbel, tot andere conclusies kunnen komen.
zahra schreef:kun jij de topics van denkertje die vernederend zijn over de Islam niet meer herinneren..zoek ze maar op zou ik zeggen
Als iemand geen respect heeft voor andersdenkenden is hij het wel
en ik ben toch duidelijk, ik ben niet tegen homo's, wel tegen praktiserende homo's die zeggen Christen te zijn of moslim, als iemand nou homo is en Atheist is het iets anders, die weten niet beter
Je slaat er hier op het forum aardig op los naar de christenen toe. Ook over dit punt, dat is geen teken dat je het accepteerd dat je niet geaccepteerd wordt. Daarbij sla je ons om de oren omdat wij christenen zijn en geen moslims. Je eist hier op het forum dat je geaccepteerd wordt. Geeiste acceptatie is geen oprechte acceptatie.en waarom eisen aan de Christenen om geaccepteerd te worden,als mevrouw lont tegen homofilie is laat haar dan in haar waarden, genoeg Christenen die mij ook niet accepteren meer..maar daar ga ik toch ook niet van eisen dat ze mij moeten accepteren..nee want ik weet waarom ze mij niet accepteren
Jantjes schreef: Ben ik de enige die hier raar opkijkt van dit woordje?
(...)Christus was niet meedogenloos(...)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 76 gasten