Markie en Daphne zijn getrouwd (16 mei 2007)!!!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Cisca

Berichtdoor Cisca » 17 apr 2007 13:08

Geweldig, dat hebben jullie allemaal heel vlug geregeld d:)b

kipje18
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor kipje18 » 21 apr 2007 21:55

ha markie en daphne

Ik heb mijn eigen huwelijksdag net achter de rug, en het was geweldig.

Peter en ik hebben heel de dag bewust mee gemaakt, en niet in een roes geleefd. Ik hoop dat jullie dat ook mogen hebben! Want het is echt in 1 woord GEWELDIG!!

Geniet echt van de dag!
Afbeelding
Buellrider en kipje18 verloofd op 15-09-2006

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 23 apr 2007 08:36

Hoihoi!
Nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk en Gods zegen! Ik hoop, dat wij de dag ook bewust mogen beleven. :) Nog maar 3 weken en dan is het al zover...

Het bankstel staat inmiddels ook. :) We hebben een kleed onder de eettafel gelegd, staat ook erg leuk. Woensdagochtend komt de behanger (voor de slaapkamer) en 's avonds komt iemand de vloerbedekking er leggen. Dan kunnen we de meubels in de slaapkamer er ook neer gaan zetten.
Afbeelding

Cisca

Berichtdoor Cisca » 23 apr 2007 08:43

Dat gaat allemaal mooi op tijd Daphne, hoe is het met je trouwjurk, is die nu ook klaar :D

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 23 apr 2007 08:48

Cisca schreef:Dat gaat allemaal mooi op tijd Daphne, hoe is het met je trouwjurk, is die nu ook klaar :D

Anderhalve week geleden is de maat genomen voor mijn jurk. Dat had al wel eerder kunnen gebeuren, maar ik ben met Sonja Bakker bezig, dus was het beter als ik zo laat mogelijk de maat zou gaan nemen. Aanstaande vrijdag zit de jurk in de pas en moet ik hem passen. 11 mei kan ik de jurk ophalen.
Afbeelding

Cisca

Berichtdoor Cisca » 23 apr 2007 08:55

Spannend zeg, zo kort van te voren, 'k ben benieuwd, zal vast wel heel mooi worden :wink:

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 23 apr 2007 08:56

Ja, dat hoop ik wel. 8)
Na de bruiloft komen hier vast wel één of meerdere foto's te staan.
Afbeelding

Cisca

Berichtdoor Cisca » 23 apr 2007 09:01

Leuk, dan kunnen we mee genieten :mrgreen: :wink:

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 23 apr 2007 13:51

Jullie werken wel hard zeg. Je hebt alles wel lekker snel geregeld.

Ik ben wel benieuwd wat voor jurk je hebt hoor.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 23 apr 2007 14:21

Vonkie schreef:Jullie werken wel hard zeg. Je hebt alles wel lekker snel geregeld.

Ik ben wel benieuwd wat voor jurk je hebt hoor.

We hadden niet verwacht dat het nog zoveel werk zou zijn. Je komt namelijk steeds meer tegen wat je ook veranderd wil hebben. Gelukkig krijgen we alles makkelijk op tijd af, zelfs als er nog van alles tussenkomt.

Mark mailt mij nog wat foto's van ons huis. Die hoop ik dan deze week nog op onze site te zetten. (http://www.markendianne.bruiloftsite.nl)
Afbeelding

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 23 apr 2007 17:55

Leuk joh, zo je huisje inrichten. In november is ons nieuwe huis waarschijnlijk klaar, dat voelt ook weer een beetje als trouwen hehe ;)

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 23 apr 2007 19:10

Hehe. Ja, het is best wel een drukke periode, een huisje inrichten enzo. Maar ook wel weer erg leuk om je eigen spulletjes te hebben!
Afbeelding

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 02 mei 2007 12:58

Op dit moment is de slaapkamer ook helemaal klaar. Alle ramen en deuren zijn gezeemd. Mennn, wat kwam daar een vuil van af... :shock:
Alleen de gang moet nog worden schoongemaakt en kasten moeten ingeruimd. Verder is alles klaar. :)

Wat mijn jurk betreft: Afgelopen vrijdag ben ik wezen passen. Hij zat prima, alleen overal moest ie weer een stukje ingenomen... :) Volgende week vrijdag kan ik hem ophalen. Mijn schoenen heb ik vast meegekregen, dus die kan ik gaan inlopen.
Afbeelding

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 02 mei 2007 16:44

Daphne schreef:Op dit moment is de slaapkamer ook helemaal klaar. Alle ramen en deuren zijn gezeemd. Mennn, wat kwam daar een vuil van af... :shock:
Alleen de gang moet nog worden schoongemaakt en kasten moeten ingeruimd. Verder is alles klaar. :)

Wat mijn jurk betreft: Afgelopen vrijdag ben ik wezen passen. Hij zat prima, alleen overal moest ie weer een stukje ingenomen... :) Volgende week vrijdag kan ik hem ophalen. Mijn schoenen heb ik vast meegekregen, dus die kan ik gaan inlopen.

Gelukkig dat z.g.a. alles klaar is :D. Succes met de dingen die nog moeten gebeuren en het schoenen inlopen :P!

Wacht op foto's :wink:.
Wat de toekomst brengen moge........

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 02 mei 2007 21:19

Daphne schreef:Op dit moment is de slaapkamer ook helemaal klaar. Alle ramen en deuren zijn gezeemd. Mennn, wat kwam daar een vuil van af... :shock:

Inlopen van de schoenen zal niet meevallen als ze bij mij thuis staan ;)

K heb ze nog niet bekeken hoor :p

Terug naar “Archief”