Hero schreef:Dorothee schreef:Dat ik slachtoffer ben heb je goed gelezen, de rest absoluut niet!! Mijn moeder was en is GEEN vreemdeling in haar eigen gezin, haar rol daarin werd NIET gezien als huishoudster, zeker NIET door de gezinsleden. Hero, misschien zie je het zelf niet en is het nodig dat anderen het tegen je zeggen, maar je doet me heel veel zeer met deze opmerkingen. Er staat toch nergens dat mijn moeder een vreemdeling en huishoudster was... En ik heb dat toch ook nergens gesuggereerd?? Kijk alsjeblieft een beetje uit met al te snelle interpretaties!
Dorothee ... laat het hier dan maar bij — immers : door het gedrag van sommige anderen in deze discussie, was het al niet meer mogelijk om hier normaal over te praten ....
Onzin Hero! Ookal waren alle andere reacties er niet, dan stonden de postings van Dorothee nog rotsvast. Het is duidelijk wat ze zegt, en wellicht zou je excuses kunnen maken voor je onbeschofte gedrag in plaats van andere mensen de schuld geven 'dat er niet normaal over te praten valt'.