games

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

spacy
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor spacy » 31 mar 2008 22:43

inderdaad bij OpenTTD zijn de uitbreidingen en instellingen zover door ontwikkeld, dat veel van het overbodige klikwerk uit de oorspronkelijke versie al is geautomatiseerd.

het valt me alleen nog tegen dat de AI van het spel veel te makkelijk te kloppen is, dat heb ik in andere Simulatiegames wel beter gezien.

Ik ben de laastet tijd nog steeds aan het puzellen met Fish Fillets en dan de geporte versie 1 onder Linux, onder andere systemen is ook de versie 2 te krijgen.

hier wat screenshots uit die oorspronkelijke versie:
http://www.fish-fillets.com/pages/fishfillets1.html

De meeste puzzeltjes ben je zo een een tijdje mee zoet, soms had ik zelfs pen en papier nodig om met behulp van aantekeningen de juiste steentjes allemaal op de juiste plaats te krijgen.
Voor de rest zullen de 2 visjes ook met wat droge humor je van eventuele tips voorzien
When I kneel before You, them I'm defying gravity

Bevlogen
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Bevlogen » 01 apr 2008 00:03

spacy schreef:inderdaad bij OpenTTD zijn de uitbreidingen en instellingen zover door ontwikkeld, dat veel van het overbodige klikwerk uit de oorspronkelijke versie al is geautomatiseerd.

het valt me alleen nog tegen dat de AI van het spel veel te makkelijk te kloppen is, dat heb ik in andere Simulatiegames wel beter gezien.

Gaat bij mij iig niet om die AI, die vind ik alleen maar lastig. Wil juist telkens zo'n groot en mooi mogelijk transportbedrijf opbouwen :) Meeste tijd en energie gaat daar inzitten.

Erwin
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Erwin » 01 apr 2008 07:28

Nu actief met Gran Turismo 5 Prologue

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 01 apr 2008 09:08

AI? Ik speelde TTD nooit met concurrenten. :) Aantal players op 1 en lekker bouwen maar :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Johan81
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 01 apr 2008 09:16

of als je het wel deed, hun straten verkorten, zodat ze minder geld ver diende, ze leggen namelijk vaak van die lussen aan zodat hun vrachtauto's een langere weg afleggen.
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

Rule
Mineur
Mineur

Berichtdoor Rule » 02 apr 2008 17:11

Een tijdje terug heb ik m'n PC een gebruikelijke upgrade gegeven, en had maar meteen Crysis gekocht(m'n eerste FPS sinds maanden), denkend dat dat toch echt de "technology demo" van het moment is. Tot mijn verbazing zit er achter al die graphics een prachtig spel verstopt. Cliché en al, misschien, maar de gameplay is geweldig en vaak voelt het alsof je middenin in een goeie actie-film zit.

Enige nadeel is dat ik alles op 'High' kan spelen. Voornamelijk omdat het echt wennen is om andere spellen te spelen. Toen ik een vriendin Call of Duty 4 even wou proberen op mijn computer, was ik er van overtuigd dat de resolutie laag stond, of dat de textures op een laag detail stonden... terwijl alles toch echt op z'n hoogst stond. :oops:
Slow chat, take it easy
Slow chat, take it easy.
I'm in the mood, the topic is right,
Move to the keyboard, we can type all night.

DonWoozy
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor DonWoozy » 03 apr 2008 08:45

Rule schreef:Een tijdje terug heb ik m'n PC een gebruikelijke upgrade gegeven, en had maar meteen Crysis gekocht(m'n eerste FPS sinds maanden), denkend dat dat toch echt de "technology demo" van het moment is. Tot mijn verbazing zit er achter al die graphics een prachtig spel verstopt. Cliché en al, misschien, maar de gameplay is geweldig en vaak voelt het alsof je middenin in een goeie actie-film zit.

Enige nadeel is dat ik alles op 'High' kan spelen. Voornamelijk omdat het echt wennen is om andere spellen te spelen. Toen ik een vriendin Call of Duty 4 even wou proberen op mijn computer, was ik er van overtuigd dat de resolutie laag stond, of dat de textures op een laag detail stonden... terwijl alles toch echt op z'n hoogst stond. :oops:

Ik weet niet wat voor super pc je dan hebt als je Crysis op High kan spelen maar dat kan bijna niet in theorie daar moet je ongeveer een server opstelling voor hebben met een enorme videokaart wil je dat op High kunnen spelen!

T. Lindeman
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor T. Lindeman » 03 apr 2008 08:57

Inderdaad. Screenshot, Rule? :wink:
Auf Wiedersehen!

Openminded
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Openminded » 03 apr 2008 09:57

Ik draai Crysis op medium, en dan vindt ik hem al vreselijk mooi :mrgreen:
"Be yourself", I told somebody. But he couldn't, he was nobody.

Rule
Mineur
Mineur

Berichtdoor Rule » 03 apr 2008 12:59

Om een oudere post te quoten...

Laatste keer dat ik keek stond alles echt op 'high'. Er is echter ook nog een 'Very High' instelling, en die kan ik niet eens aankruizen. Misschien dat je daarmee in de war bent, DonWoozy?

Zit vanavond in Tilburg, dus kan geen screenshot maken. Zal kijken of ik daar morgen tijd voor heb.
Slow chat, take it easy
Slow chat, take it easy.

No-body
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor No-body » 09 apr 2008 15:05

De Very High stand is alleen voor DX10 (dus vista)
Ik draai Crysis op Very High op 2 settings na (postprocessing op high en nog een andere op high)
Toch kun je de meeste van deze settings (very high) ook op dx9 aanzetten, maar dan moet je dat via een aangepaste config doen, die kun je downloaden van bv www.crymod.com

Speel je ook wel eens online?

Rule
Mineur
Mineur

Berichtdoor Rule » 10 apr 2008 10:36

Ooh, interessant. Dat ga ik vanavond nakijken. :mrgreen:

Als ik het goed begrijp, werkt DX10 enkel onder Vista, toch? Beetje jammer, want mijn ervaring met die OS is tot dusverre absurd belabberd geweest. Ben ook zeer blij dat ik uiteindelijk XP kon installeren op m'n notebook, en zit Vista nog niet eens te overwegen voor op mijn desktop.

Ik speel niet online, dat doe ik over het algemeen niet. Vind het zelf nooit zo interessant om te spelen, enkel cooperative of team-based vind ik wel leuk om af en toe te doen. Maar Crysis heb ik nog niet eens geprobeerd.
Slow chat, take it easy
Slow chat, take it easy.

marcel081276
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor marcel081276 » 29 apr 2008 06:17

en en en wie heeft GTA 4 al? ik had hem gepreorderd dus ik hoop hem vandaag te mogen begroeten :P

greetz mars
Psalm 46 : 1 God is een toevlucht!

DonWoozy
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor DonWoozy » 29 apr 2008 08:47

marcel081276 schreef:en en en wie heeft GTA 4 al? ik had hem gepreorderd dus ik hoop hem vandaag te mogen begroeten :P

greetz mars

lijkt me echt super vet! heb verschillende trailers gezien maar echt ik hoop zo erg dat het voor PC ook nog komt!!

marcel081276
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor marcel081276 » 29 apr 2008 22:42

er gaan geruchten dat er over een half jaar een pc versie komt, ik wens je sterkte met wachten en om je even te pesten, hij is echt TOP!!! :wink:

greetz mars
Psalm 46 : 1 God is een toevlucht!

Terug naar “Archief”