Helloooo
Ik kom vanaf Rijsenhout, langs Amsterdam (A10 zuid) Dan de A1 heel stuk, Hilversum, amersfoort enzo. En dan naar lunteren.
Ik zit in mn eentje in de auto, en er kunnen er dus evt nog 4 bij.
groetjes
Arida
Moderator: Moderafo's
sunlover schreef:Zijn er nog mensen die op heen/terug langs Utrecht of Amsterdam komen?
gave_meid schreef:van mij mag je mee, maar ik denk dat je dan bij henksel op schoot moetMarnix schreef:henkie schreef:Misschien kunnen de mensen die nog geen vervoer hebben eens naar de lijst met deelnemers kijken of er nog mensen uit de buurt komen. Die kun je dan benaderen.
Vanaf station Lunteren kan er altijd wel vervoer geregeld worden. Laat het maar even weten.
Ik begrijp dat er voor mij geen vervoer vanaf wat dichter bij huis is?
hananja schreef:ow, ennuhh... hoe laat begint het eigenlijk??
Cisca schreef:Gerdien B. schreef:sunlover schreef:Zijn er nog mensen die op heen/terug langs Utrecht of Amsterdam komen?
ik kom vanaf Zeist naar Lunteren dus we kunnen vast wel wat regelen.
Misschien wil je Froske en Rafaell dan wel op Utrecht CS oppikken op de heenweg
Jeronimuz schreef:reform schreef:Ik zoek nog vervoer voor de heenweg...komt er nog iemand toevallig langs zoetermeer CS/Gouda CS, Rotterdam Alexander of Bleiswijk (zou helemaal ideaal zijn). Ik ben een aangename reisgenoot.....heeft voorkeur voor leuke vrijgezelle jongedame als bestuurder.
Reform...
Stel nu he? Dat wij om kwart voor negen al richting Lunteren kunnen, vanaf Bleiswijk... Zou dat jou uitkomen?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 15 gasten