Spijkerkleding

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

tweetietwee
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tweetietwee » 16 mei 2006 11:14

marina87 schreef:
tweetietwee schreef:
Raido schreef:
Stemmigheid kan ook vertaald worden volgens de kanttekeningen met zedigheid, deftigheid, gestadigheid, eerbaarheid. Zie ook vers 11.
Een skatebroek bedekt ook de dingen die bedekt moeten zijn dus het is zedig..

maar niet stijlvol

bij ons in de gemeente is vooral stijlvol heel belangrijk :cry:

Hoe herkenbaar. Probeer vooral jezelf te blijven, en kak aan hebben als ze het niet stijlvol genoeg vinden. *steekt tongetje uit*

haha, kak als ze het niet stijlvol vinden? :mrgreen: ik ben juist niet kak.... :(

het gekke is: ik verander mee, zonder dat ik dit echt wil, maar pas me toch wel wat aan.......

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 16 mei 2006 11:23

tweetietwee schreef:
Raido schreef:
Stemmigheid kan ook vertaald worden volgens de kanttekeningen met zedigheid, deftigheid, gestadigheid, eerbaarheid. Zie ook vers 11.

maar niet stijlvol

Ik vind het heel stijlvol net als gothic-jurken. Niet die stijve braak jurken van College Style, Speksnijder of Roosdaele *braakt*
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

tweetietwee
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tweetietwee » 16 mei 2006 11:25

Raido schreef:
tweetietwee schreef:
Raido schreef:

maar niet stijlvol

Ik vind het heel stijlvol net als gothic-jurken. Niet die stijve braak jurken van College Style, Speksnijder of Roosdaele *braakt*

zou sorry hoor, maar dat alles komt er niet in. Het moet toch zeker exclusief ontworpen over in het gooi aangeschafd zijn (stel je voor dat ze je college style rok herkennen!!)

ik vind persoonlijk een skatebroek ook niet stijlvol, maar dat komt eigenlijk door de hoofden daarboven.......

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 16 mei 2006 11:25

Raido schreef:
tweetietwee schreef:
Raido schreef:

maar niet stijlvol

hahah... EENS!!!!! 8) :mrgreen:
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 16 mei 2006 11:40

tweetietwee schreef:
Raido schreef:
tweetietwee schreef:
Raido schreef:

maar niet stijlvol

zou sorry hoor, maar dat alles komt er niet in. Het moet toch zeker exclusief ontworpen over in het gooi aangeschafd zijn (stel je voor dat ze je college style rok herkennen!!)

ik vind persoonlijk een skatebroek ook niet stijlvol, maar dat komt eigenlijk door de hoofden daarboven.......

Wat een vooroordelen :D

Ik vind skatekleding soms juist wel stijlvol... het is in ieder geval goed mogelijk om die twee te combineren. En wat is er mis met die hoofden daarboven? Je hebt toch geen moeite met jongens met half lang haar he :D
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

tweetietwee
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tweetietwee » 16 mei 2006 11:42

Marnix schreef:
tweetietwee schreef:
Raido schreef:
tweetietwee schreef:
Raido schreef:

maar niet stijlvol

Wat een vooroordelen :D

Ik vind skatekleding soms juist wel stijlvol... het is in ieder geval goed mogelijk om die twee te combineren. En wat is er mis met die hoofden daarboven? Je hebt toch geen moeite met jongens met half lang haar he :D

waarom is dit een vooroordeel? Ik zie die hoofden daarboven toch en ik hoor wat eruit komt? halflanghaar heb ik alleen moeite mee als het in de nek plakt :mrgreen:

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 16 mei 2006 11:45

haha, je vindt een skatebroek niet stijlvol vanwege het hoofd erboven... waarschijnlijk woon je gewoon in een plaats waar een geen stijlvolle skaters wonen? Wat is er overigens dan mis met het hoofd daarboven? :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Poesje
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Poesje » 16 mei 2006 12:39

Bestaan er stijlvolle skaters dan? :P
Een skatebroek vind ik niet stijlvol, maar is verder niets mis mee!
Net zoals de hoofden (met halflang haar) daarboven! :)
"Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken, dan klopt alles."

Herman Finkers

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 16 mei 2006 12:45

volgens mij is dit ook een questie van smaak!

het gebeurd hier thuis ook wel is dat ik iets netjes vind, maar dan denkt mijn ma er iet wat anders over. Het liefst ziet ze dan ook nog dat ik ff iets anders aan trek voor de kerk bijv.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Poesje
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Poesje » 16 mei 2006 12:48

Jups, dat herken ik ook! Bij mij en m'n ma verschilt dat ook wel!:)
Hoorde commentaar van 'n gemeentelid op m'n rok die afgelopen zondag aanhad.. Tsssk! :roll:

Herman Finkers

André

Berichtdoor André » 16 mei 2006 12:49

Poesje schreef:Jups, dat herken ik ook! Bij mij en m'n ma verschilt dat ook wel!:)
Hoorde commentaar van 'n gemeentelid op m'n rok die afgelopen zondag aanhad.. Tsssk! :roll:
Via via, of aan jou persoonlijk?

Poesje
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Poesje » 16 mei 2006 12:56

Geen van beiden. Ze fluisterde het, (had het wsl tegen haar man)..maar ze was nogal goed te verstaan. Hoorde letterlijk "Zo'n daagse rok trek je toch niet naar de kerk aan'.. Waar bemoeit zo'n mens zich mee.. Zelf loopt ze in't zwart, dat zal ze wel kerk-kleding vinden..
Dacht ik het juist eens goed te doen om een lange rok te dragen.:)

Herman Finkers

marina87
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor marina87 » 16 mei 2006 13:09

En dan je hoofd omdraaien en je tongetje uitsteken ::))

Poesje
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Poesje » 16 mei 2006 13:11

marina87 schreef:En dan je hoofd omdraaien en je tongetje uitsteken ::))

Heb me wel omgedraaid, en dr even goed aangekeken..maar geen tong uitgestoken.. Zo kinds ben ik ook weer niet! :mrgreen:

Herman Finkers

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 16 mei 2006 13:17

Poesje schreef:Geen van beiden. Ze fluisterde het, (had het wsl tegen haar man)..maar ze was nogal goed te verstaan. Hoorde letterlijk "Zo'n daagse rok trek je toch niet naar de kerk aan'.. Waar bemoeit zo'n mens zich mee.. Zelf loopt ze in't zwart, dat zal ze wel kerk-kleding vinden..
Dacht ik het juist eens goed te doen om een lange rok te dragen.:)

Ah, zo'n vrouw zit er bij ons ook 3/4 banken achter ons. Als er dan iemand de kerk in komt lopen in kleren die zij onacceptabel vindt, hoor je "Tssss..." Weet iedereen ook weer hoe zij erover denkt. :)

'k Moet er meestal wel om glimlachen (ze zijn niet wijzer), maar waar bemoeien ze zich eigenlijk mee hè?
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Terug naar “Archief”