make-up

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

tweetietwee
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tweetietwee » 10 mei 2006 07:11

Smurffie schreef:
Aragorn schreef:Eh, copy-paste?

Ook geen zin in. 8)

Lang verhaal en dan moet ik stukjes gaan knippen. Als mensen nieuwsgierig zijn kijken ze zelf maar. Zo moeilijk is dat toch niet?

ik kijk niet eens, ik geloof het toch niet. Ik heb mijn haar 1.5 jaar niet geknipt en maar groeien en maar groeien........de kapster die dacht dat ik altijd zulk mega lang haar gehad had vond dat de punten er nog springlevend uitzagen :)

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 10 mei 2006 08:57

tweetietwee schreef:ik kijk niet eens, ik geloof het toch niet. Ik heb mijn haar 1.5 jaar niet geknipt en maar groeien en maar groeien........de kapster die dacht dat ik altijd zulk mega lang haar gehad had vond dat de punten er nog springlevend uitzagen :)

Hmz, bij mij zeggen ze altijd: je bent zeker niet lang geweest. En ik ga twee keer per jaar.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 10 mei 2006 09:04

tweetietwee schreef:ik kijk niet eens, ik geloof het toch niet. Ik heb mijn haar 1.5 jaar niet geknipt en maar groeien en maar groeien........de kapster die dacht dat ik altijd zulk mega lang haar gehad had vond dat de punten er nog springlevend uitzagen :)

Wat geloof je nu precies niet? Dat het harder gaat groeien door knippen?

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 10 mei 2006 09:06

Ik ging voorheen ook altijd maar 1 a 2 keer in een jaar. nu ga ik iets vaker omdat ik het anders te lang vind worden en er weinig mee kan.
Voor het haar zelf hoef ik het opzich niet te doen. De punten zie je nog niets aan.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

tweetietwee
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tweetietwee » 10 mei 2006 09:14

Aragorn schreef:

Wat geloof je nu precies niet? Dat het harder gaat groeien door knippen?

ik bedoel dat ik niet ga kijken of haar echt harder groet als je eraan gaat knippen!! Ik geloof daar namelijk niks van. Gelukkig heeft gerdien mij inmiddels een beetje geholpen.

help, dat ik aan zo'n dom verhaal meeschrijf....

tweetietwee
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tweetietwee » 10 mei 2006 09:15

Gerdien B. schreef:Ik ging voorheen ook altijd maar 1 a 2 keer in een jaar. nu ga ik iets vaker omdat ik het anders te lang vind worden en er weinig mee kan.
Voor het haar zelf hoef ik het opzich niet te doen. De punten zie je nog niets aan.

als je het heeeel kort laat knippen valt de lengte na een half jaar nog wel mee hoor :mrgreen:

* vindt kappers te duur *

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 10 mei 2006 09:31

tweetietwee schreef:
Gerdien B. schreef:Ik ging voorheen ook altijd maar 1 a 2 keer in een jaar. nu ga ik iets vaker omdat ik het anders te lang vind worden en er weinig mee kan.

als je het heeeel kort laat knippen valt de lengte na een half jaar nog wel mee hoor :mrgreen:

daarom ging ook naar een kapper voorheen die nog geen 3 euro vroeg voor het knippen 8)

Ik heb het vanaf mijn 2jaar nooit korter gehad dan dat ik het nu heb (net over mijn schouder)
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

tweetietwee
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tweetietwee » 11 mei 2006 15:29

Gerdien B. schreef:
tweetietwee schreef:

daarom ging ook naar een kapper voorheen die nog geen 3 euro vroeg voor het knippen 8)

Ik heb het vanaf mijn 2jaar nooit korter gehad dan dat ik het nu heb (net over mijn schouder)

achja, ik heb geen bezwaar tegen gedaantewisselingen qua haar, maar inderdaad ik betaal dan ook 24 euro.......... :| :|

Poesje
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Poesje » 11 mei 2006 15:39

Aragorn schreef:Eh, copy-paste?

Een klein deel daarvan, het belangrijkste:

De haargroei snelheid is ruw gezegd zo´n 1,25 cm per maand en dus zo´n 15 cm per jaar. Naarmate de leeftijd vordert kan het groeitempo van het haar afnemen tot 0,25 cm per maand.

Dus.. :D

Zelf ga ik eens in de 6 weken ofzo naar de kapper, puntjes bijknippen enzo.. Ik moet het wel bijhouden, heb krullen, en anders word m'n haar kroezig/ pluizig.. Je kan wel nagaan dat het er niet mooier op word als ik dat een jaar niet knip! :P
"Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken, dan klopt alles."

Herman Finkers

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 11 mei 2006 16:02

Mensen vragen aan mij of ik het heb laten knippen, maar dat is al weer een tijd geleden. Mn haar gaat niet snel dood gelukkig, dus voorlopig laat ik het lekker groeien en misschien wel weer permanenten ook :)

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 11 mei 2006 19:05

Smurffie schreef:(...) en misschien wel weer permanenten ook :)
Nep hoor :wink:. Krullen van jezelf is veel handigerderder en goedkoperderder en mooierderder en zo 8)
'I was born too late to a world that doesn’t care.'

Poesje
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Poesje » 11 mei 2006 19:09

Debor@ schreef:
Nep hoor :wink:. Krullen van jezelf is veel handigerderder en goedkoperderder en mooierderder en zo 8)

Helemaal gelijk Debora! :D

Herman Finkers

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 11 mei 2006 19:36

Poesje schreef:
Debor@ schreef:

Helemaal gelijk Debora! :D

Idd :) Ik heb alleen aan de voorkant krullen en achter slag. Ik heb het verder wel eens laten stijlen, is ook wel grappig :) Tegenwoordig heb ik shampo die je haar lekker glad maakt. Dus als ik het na het douchen strak in een staart doe, dan wordt het ook stijl. En als ik veel schuimgel er in kneed, heb ik krullen. Best makkelijk haar dus :D Alleen nu de lengte nog :wink:

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 11 mei 2006 20:31

Jij mazzel...

Ik heb gruwelijk haar....het wil niet stijl en het wil niet krullen... als ik het bewerk met de krultang heb je resultaat voor 2 minuten...draai ik de laatse krul erin is de eerste er al weer half uit:(

mijn haar is dun en het krult aan de ene kant een beetje naar binnen en de andere kant naar buiten, de zogenaamde: zijwind :x
It is risky not to take risk. If you don't take risk, risk will take you.

http://www.Dreamster.hyves.net

Poesje
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Poesje » 11 mei 2006 20:36

Ik heb wat dat betreft echt heel makkelijk en fijn haar! 's Morgens alleen gel en water er in, en verder niets geen gedoe.. Of een beetje losjes met klemmetjes, en het zit al goed.. Mensen zeggen jaloers te zijn op m'n haar, en de kapper is ook al zo dol op m'n haar! (Jaaa, dat is enorm fijn om te horen..ben er dus best trots op!) :mrgreen:

Herman Finkers

Terug naar “Archief”