maar dit was leuk ja echt vermakelijk! en leerzaam

herkende zelf ook wel eigen foutjes

Moderator: Moderafo's
hananja schreef:hoi, ik werd geattendeerd op dit topic door spacy, en het heeft me een paar dagen gekost om er doorheen te komen (oke, ik had op zich ook nog wel wat andere dingen te doen)...
hananja schreef:...maar nu zou ik er dan toch graag op willen reageren, al doen jullie dat al een paar dagen niet meer
hananja schreef:Met dit voorbeeld wilde ik dus duidelijker maken dat het ook best wel eens de jongens kunnen zijn die wat minder rationeel denken en wat impulsiever handelen...
graag zou ik willen weten hoe jullie hier tegen aan kijken...
@Boekenlezer, een wat algemene opmerking, ieder mens heeft wel eens de neiging om te denken voor een ander, hij zal wel dit bedoelen etc.Boekenlezer schreef:Maar ja, jij bent ook van een heel andere leeftijd dan ik (niet denigrerend bedoeld!), en je hebt ongetwijfeld ook een heel ander karakter en zo. Je zal het heel anders bekijken en beleven dan ik, denk ik. (Ik zeg niet dat dat fout zou zijn.)
André schreef:@Boekenlezer, een wat algemene opmerking, ieder mens heeft wel eens de neiging om te denken voor een ander, hij zal wel dit bedoelen etc.Boekenlezer schreef:Maar ja, jij bent ook van een heel andere leeftijd dan ik (niet denigrerend bedoeld!), en je hebt ongetwijfeld ook een heel ander karakter en zo. Je zal het heel anders bekijken en beleven dan ik, denk ik. (Ik zeg niet dat dat fout zou zijn.)
Als het om relaties/communicatie gaat is het verstandig om er voor te waken dat niet te doen.
(dit is niet bedoelt als een persoonlijke aanval, maar ter overdenking)
Boekenlezer schreef:..Van mijn trouwe discussiegenoten wozz en Cathy hoor ik inderdaad niks meer.
Cathy zal zich toch niet de pokken geschrokken zijn van mijn grap over die date (p. 10) en gillend dit forum verlaten hebben...?
Boekenlezer schreef:hananja schreef:...maar nu zou ik er dan toch graag op willen reageren, al doen jullie dat al een paar dagen niet meer
Van mijn trouwe discussiegenoten wozz en Cathy hoor ik inderdaad niks meer.
hananja schreef::D ik begrijp dat je het gewoon als een doodnormale opmerking bedoelt.. En ja, ik ben het met je eens dat het heel snel was. Het punt was een beetje dat er, toen het uit ging, twee jongens waren die mij wel zagen zitten... Ik had hen die zomer leren kennen, maar toen had ik verkering en was ik dus bezet, maar ondanks dat waren ze me toch leuk gaan vinden. Van de een had ik het al eerder door, de ander heeft het eerst tegen proberen te houden omdat hij wist dat het niets zou worden (iig voorlopig). Deze jongens hebben me dus allebei vrij snel er na verkering gevraagd... De een was gewoon echt mijn type niet, maar de ander was wel echt een heel leuke jongen... Ik heb het eerst tegen proberen te houden, maar dat gaat gewoonweg niet als je zwaar verliefd bent... Na een maand hadden we toen dus verkering...
Cathy schreef:Boekenlezer schreef:..Van mijn trouwe discussiegenoten wozz en Cathy hoor ik inderdaad niks meer.
Cathy zal zich toch niet de pokken geschrokken zijn van mijn grap over die date (p. 10) en gillend dit forum verlaten hebben...?
![]()
Ik kom wel weer hoor, heb even weinig tijd. En dan kom ik niet 'onder het niveau' van de religie.
wozz schreef:Ik lees net dat ik een trouwe discussiegenoot ben...wat leuk om te weten! Maar rustig maar, ik ben af en toe héél druk met m'n werk dus ik ga de boel weer doorlezen en waar nodig geef ik ook weer m'n mening, goed?
![]()
Maar ik heb toch ook een beetje zoiets van: ik wil wel eens eerst de krachtige overtuiging - zoals ik dat eerder ergens in deze discussie verwoord heb - voelen dat ik met de juiste van doen heb.
hananja schreef:Maar ik heb toch ook een beetje zoiets van: ik wil wel eens eerst de krachtige overtuiging - zoals ik dat eerder ergens in deze discussie verwoord heb - voelen dat ik met de juiste van doen heb.
Daar ontbrak het dus bij die eerdere relatie in het begin ook aan. Ik denk idd dat je wel heel zeker moet zijn om een relatie te beginnen en niet van die twijfelgevoelens meer moet hebben, want dan hoop je dat die over zullen gaan, maar dat gebeurd niet en dan wordt het voor allebei een teleurstelling...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten