mealybug schreef:Om door een paar mannen bekeken en begeerd te worden voelt natuurlijk veel bedreigender aan dan door een paar dames te worden bekeken.
Waarom?
Moderator: Moderafo's
mealybug schreef:Om door een paar mannen bekeken en begeerd te worden voelt natuurlijk veel bedreigender aan dan door een paar dames te worden bekeken.
boer schreef:Domme vraag, Mortlach.
Is dat echt zo moeilijk om voor te stellen.
Bovendien is het onfatsoenlijk en vulgair.
mealybug schreef:Ga je nu ook nog proberen goed te praten dat mensen een ander aanzien om hen te begeren?
mealybug schreef:Maar goed, mijn leven wordt dan ook niet beheerst door mijn geaardheid.
Tante Pollewop schreef:Als je het niet op kunt brengen om zonder haat en nijd op elkaar te reageren, doe het dan gewoon niet.
mealybug schreef:Mijn geluk is gelukkig op geen enkele manier afhankelijk van andermans begeren .
JeeWee schreef:Als je niet op het topic zelf kunt reageren, doe het dan niet...![]()
Klachten over de manier waarop men reageert, kun je bij de moderators neer leggen...![]()
Iedereen gaat op zijn/haar manier op de opmerkingen en statements in.
Tante Pollewop schreef: precies, en als ik me daar aan stoor heb ik volgens mij alle vrijheid om dat te zeggen tegen degenen die dat betreft, in plaats van een moderator lastig te vallen.
Verder heb ik geen behoefte aan pb's met allerlei beschuldigingen en oude koeien. Ik zou het op prijs stellen als je die in het vervolg niet meer zou sturen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten