ajl schreef:Haha....ik ben ook degene die overal hoopjes maakt. Mijn man daarentegen is erg netjes. Afvinklijstjes maken voor hem werkt niet. Om de een of andere reden komt mijn man niet verder dan de constatering dat de badkamer c.q. kamer vies is. Het noopt hem niet tot verdere actie.
haha, hoe herkenbaar!
Al moet ik zeggen dat mijn man niet echt netjes is.. hij ziet mijn (hoopjes)rommel wel maar z'n eigen meestal niet..
kom ik 's ochtends beneden, staat er van de vorige avond een leeg bierflesje op 't aanrecht en liggen de donald duckies midden op tafel ipv in de krantenbak. en onder 'tafel afruimen' verstaat hij de spullen op het aanrecht zetten. Dan kan ik het vervolgens in de vaatwasser doen..
Mijn man doet weinig tot niets in het huishouden. alleen als we bijv. allebei weg moeten en er moeten meerdere dingen nog gedaan worden. Als ik het dan vraag doet hij het wel.
Maar hij hoeft het van mij ook niet. Ik werk maar 20 uur in de week buitenshuis en hij normaal gesproken rond 50 à 60. (in drukke tijdens zelfs soms 80.). dan hoeft hij van mij niet ook nog eens in huis aan het werk. en dan erbij doe ik het ook net zo lief zelf, weet ik zeker dat het goed gebeurt
wel doet hij het meest buiten: stoep aanvegen, konijn uitmesten en auto wassen bijv.