Super ja! Ik zat het idd ook even met verbazing te lezen, maar wat geweldig zeg! Gefeliciteerd!
Hier begint het zo langzamerhand ook wel een beetje te kriebelen maar 'k denk dat wij nog wel even een jaartje wachten.
M'n man wordt er al helemaal gek van, we hoorden gisteren ook weer van een zwangerschap, de zoveelste in onze kennissenkring. Ik vind 't helemaal geweldig maar hij vindt het geloof ik nog een beetje benauwend.
Ik kan me voorstellen dat je er idd mee zit met kinderopvang enzo. Je kunt via internet wel uitrekening wat je terug krijgt aan belasting. Meestal is dat wel de moeite waard.
Ik zou persoonlijk denk ik ook voor een gastouder gaan, maar dat is ieder z'n keuze. 'k Vraag me wel af of wij ons als vrouwen helemaal op moeten offeren voor ons kind. Je mag toch ook best wel eens even voor jezelf kiezen en bijv. een paar dagen werken per week? Je kind zal je daar als goed is echt niet op aankijken en als jij dat nodig hebt, moet je dat ook gewoon doen. Je kind heeft er niks aan als jij je niet happy voelt omdat je je eigenlijk verplicht voelt om bij je kindtje thuis te blijven.