Moderator: Moderafo's
Riska schreef:Die jonge schaatser - 27 nog maar - en dan een hartstilstand krijgen.
Een klap voor ouders, familie en vrienden...
Uit ervaring weet ik wat het betekent op die datum een gezinslid te hebben die overlijdt - het blijven heel verdrietige dagen...
meribel schreef:Wat zijn precies mannenzaken dan?
Riska schreef:Je herkent het hè, die gemengde gevoelens...
Sneeuwvlokje schreef:Satanisten in Amerika willen een standbeeld voor de duivel.
Ik huiver alleen al als ik er aan denk..
Sneeuwvlokje schreef:Satanisten in Amerika willen een standbeeld voor de duivel.
Ik huiver alleen al als ik er aan denk..
Boerin schreef:We hebben verloren van Ronald Plat.
http://drimble.nl/regio/noord-holland/w ... ikini.html
De scheurmakers sturen naar eigen zeggen aan op een stevig atheïstische koers. The Sunday Assembly is bij nader inzien een 'humanistische sekte'. Kerkleider Jones noemt de gang van zaken 'erg droevig' en hoopt dat er op termijn gemeenschappen ontstaan voor 'verschillende soorten atheïsten, agnosten en humanisten'. 'Wij bieden slechts één van de vele smaken', meent Jones.
Bij de oprichting van de Londense kerk, vorig jaar rond deze tijd, stelde Jones dat hij gebruik wil maken van 'het goede dat religie te bieden heeft', zoals gemeenschapszin. Het zou zonde zijn als atheïsten daar enkel van af zouden zien 'omdat ze andere theologische inzichten hebben'.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten