gezin en huishouden

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 21 apr 2008 09:43

hehe... het is wel leuk om zo te lezen hoe en wat mensen allemaal doen op zondag... daarin ben ik wel anders gaan denken over bepaalde activiteiten op zondag!

(n beetje offtopic)

heb net boodschappen gedaan!!! hmm heerlijk dat verse brood.

De rest van de dag doe ik niet veel. Morgenmiddag ben ik (weer) vrij dus dan komt de rest wel weer. Ze komen de morgen de trap zetten dus dan zal er vast ook wel wat troep achter gelaten worden!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 21 apr 2008 14:15

*Annet* schreef:
Evelien schreef:wij zijn vandaag lekker de tuin in gegaan + de garage om daar wat spullen te zoeken voor de tuin! Heerlijk..

[-X en dat op de zondag........

Het ziet er gaaf uit Liefie! Maar wel veel werk met afstoffen.

Hoe krijg je het voor elkaar om nu al een nieuwe bank te moeten? Wat doen jullie op dat ding? Ik heb ruim 12 jaar met mijn bankstel gedaan en toen was ie nog niet verrot maar ik wilde gewoon een nieuwe in mijn nieuwe huis. Net zoals de eettafel stoelen, de bekleding zit nog geen gaatje of slijtageplek in en mijn kids zijn toch niet zo heel erg voorzichtig.

veel werk met afstoffen? Ik stof alles nat af en ben echt zo klaar heb altijd idee dat ik de helft vergeet maar is echt niet zo.
wij hebben een grof geweefde bank en nu komen er allemaal draden uit en die stof werd dus verkocht voor intensief gebruik (wordt hij niet eens aleen s avonds wordt er op gezeten en in het weekend) maar blijkt slechte kwaliteit dus nu wordt hij tijdelijk niet meer verkocht totdat het verbeterd is en nu hebben wij een nieuwe bank uit mogen zoeken (wel zelfde model) maar betere stof en ander motief zeg maar

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 21 apr 2008 15:59

Nou, heb ik weer. Ik had door Liefie weer helemaal zin gekregen in hortensia's. Ga ik naar de tuinwinkel na m'n werk, hebben ze ze niet eens! Dan de badkamer maar schoonmaken ;)

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 21 apr 2008 16:28

Tuinfluiter schreef:@Annet,
Met die planten, bedoel je dan misschien Medinella???
Ik heb ook een keer een plant gehad met groene stelen en roze knoppen.
Die waren ook ze duur, maar ze zijn wel prachtig.
Heb hem toen voor me verjaardag gevraagd.

ja die bedoel ik!
hou jij die planten een beetje goed?

@ Liefie, waar haal je die dan voor € 7,50???

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 21 apr 2008 16:29

@ Liefie; Ziet helaas geen foto's :?. Was juist zo nieuwsgierig erna :oops:.

Die plant die je in het midden hebt staan tussen de hortensia's zijn echt heel mooi! Vooral als ze zo mooi bloeien. De ma van m'n ex had ook zo'n plant, ze heeft hem toen gestekt voor mij, zodra die goed wortels had ging ze hem overpoten en kreeg ik hem. Maarja het ging uit, dus ook geen plant, niet dat ik hem niet meer mocht hebben, alleen kort erna is het uitgegaan enja je gaat niet ff naar je ex om je plantje op te halen :mrgreen:.

Medinilla's zijn ook mooi, alleen dat is niet dezelfde die Liefie in het raam heeft staan. Ze zijn wel prijzig, maar ze blijven ook lang mooi. Zag ze vorige week bij de bloemist staan, wel met n super mooie, grote pot erbij, alleen de prijs € 60,- :shock:......

LauraC schreef:Nou, heb ik weer. Ik had door Liefie weer helemaal zin gekregen in hortensia's. Ga ik naar de tuinwinkel na m'n werk, hebben ze ze niet eens! Dan de badkamer maar schoonmaken ;)

Jammer LauraC!!

LauraC schreef:Enne, Annette, is dat een aanbod? :mrgreen:

Achja je kunt het als aanbod beschouwen :mrgreen:, magoed of ze nog heel en levend aankomen :-k...... :P :wink: :P.
Wat de toekomst brengen moge........

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 21 apr 2008 16:40

Hahaha Annette, volgens mij mag het niet eens, planten laten opsturen. Tenminste, toen wij eens met de boot naar Nederland kwamen stond er uitdrukkelijk vermeld bij de haven dat het niet mocht. Nu moet ik dus maar even wachten.
Wij gaan zaterdag eens even een rondje stad maken om te kijken naar nieuw tuinmeubilair. Wat we nu hebben komt nog van m'n ouders en is gewoon helemaal mijn smaak niet. Nu gaan we het dus vervangen (eindelijk!!!).

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 21 apr 2008 16:49

LauraC schreef:Hahaha Annette, volgens mij mag het niet eens, planten laten opsturen. Tenminste, toen wij eens met de boot naar Nederland kwamen stond er uitdrukkelijk vermeld bij de haven dat het niet mocht. Nu moet ik dus maar even wachten.
Wij gaan zaterdag eens even een rondje stad maken om te kijken naar nieuw tuinmeubilair. Wat we nu hebben komt nog van m'n ouders en is gewoon helemaal mijn smaak niet. Nu gaan we het dus vervangen (eindelijk!!!).

Hihi..... geen idee of het wel of niet mag. Je stopt ze gewoon in een grote doos, ruimte opvullen met kraten etc. Achja en niemand weet dat er Hortensia's inzitten :mrgreen:.
Wat de toekomst brengen moge........

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 21 apr 2008 16:51

Je ziet het al helemaal zitten he, smokkelaar ;) Sorry, off topique-smile

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 21 apr 2008 17:01

@Annet,
Ze blijven best lang goed (en bij mij leven de planten nooit lang), heb hem toch een halfjaar in de kamer gehad.
Toen vielen de knoppen eraf en dan kun je hem wel weer helemaal gaan laten bloeien, maar dat is zo'n lang en ingewikkeld gedoe, daar had ik geen zin in :oops:
Je moet het gewoon eens proberen.
En als je er een euro of 20 voor betaald en hij gaat zolang mee vind ik dat best nog wel te doen.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 21 apr 2008 18:26

je hebt verschillende volgens mij van die planten die ik in mijn vensterbank heb staan weet ik dat hij duur was gekregen voor mijn verjaardag. Die mijn ma heeft waren 7.50 zijn wel precies zelfde komen uit een bloemenwinkel in Roozendaal (beetje ver weg voor jou denk annet)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 21 apr 2008 18:53

ik kan het niet laten om een topic te openen over inrichting en huizen. Ik zet hem stiekem wel in dit topic. Geen idee of het hier hoort
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 21 apr 2008 18:54

*ahum* even offtopic hoor.. maar moet er geen deel2 worden aangemaakt ??
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 21 apr 2008 19:25

Die hebben we nu. Dus slotje.

Terug naar “Archief”