kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Berichtdoor Evelien » 27 aug 2008 12:07

weet je wat ik pas erg vindt, als mensen aan je gaan vragen of je wel een bepaald merkje in je hoed heb staan.

Mijn zus heeft het een keer meegemaakt dat kinderen uit groep 3 bij elkaar in de kleren gingen kijken of ze wel een merkje in hun kleren hadden zitten (een bepaald merk) anders mochten ze niet mee spelen. :shock: :shock: :shock:

Gebruikersavatar
jamillah
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2505
Lid geworden op: 17 jan 2007 14:10

Berichtdoor jamillah » 27 aug 2008 12:11

Hoeden koop ik gewoon bij de V en D.. Meestal wel een wagenwiel want daar hou ik gewoon van en het staat mij ook het leukst..

Als mn zussie gaat trouwen wil ik mn haar op laten steken of iets door de kapper dus neem ik maar gewoon een hoofddoek mee die ik er over heen trek in de kerk :mrgreen:

Ik heb ooit toen een vriendin trouwde bij een dure refozaak een pakje gekocht, blauw, en daar moest een blauwe hoed bij van mij.. Tja, toen was ik dus 180 euro kwijt en ik heb er nu niets meer aan, zonde van het geld dus..

Zelfs mn trouwhoed was tweedehands.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Berichtdoor Evelien » 27 aug 2008 12:13

jamillah schreef:Hoeden koop ik gewoon bij de V en D.. Meestal wel een wagenwiel want daar hou ik gewoon van en het staat mij ook het leukst..

Als mn zussie gaat trouwen wil ik mn haar op laten steken of iets door de kapper dus neem ik maar gewoon een hoofddoek mee die ik er over heen trek in de kerk :mrgreen:

Ik heb ooit toen een vriendin trouwde bij een dure refozaak een pakje gekocht, blauw, en daar moest een blauwe hoed bij van mij.. Tja, toen was ik dus 180 euro kwijt en ik heb er nu niets meer aan, zonde van het geld dus..

Zelfs mn trouwhoed was tweedehands.



een hoofddoek ---> is je hoofd bedekken... :wink: (soort van sluier idee)

Ik vindt sluier idee toch iets meer hebben dan een grote scheepgevaarte op je hoofd met een veertje.

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Berichtdoor liefie » 27 aug 2008 12:16

Bij mij staan ook alleen maar grote hoeden en ik koop ze in de uitverkoop scheelt giga veel geld ik heb een paar hele dure hoeden die ik voor 4 tientjes mee mocht nemen :lol:

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 27 aug 2008 12:21

Ik draag gewoon geen hoeden :) Nouja, met belijdenis doen heb ik een soort cowboy geval gekocht, en ik heb ook een stel petten voor de winter, die dingen doe ik op met Avondmaal.
Mijn zusje heeft zaterdag opening van schoolseizoen. Daar moeten ze ook een hoed op. Arme kind heeft nog nooit een hoed op gehad, dus nu moet ze bij haar vriendin een hoed gaan lenen. Raar gedoe. Het is maar een schoolopening hoor.

Ik was druk bezig met de zolder opruimen, en kwam een vuilniszak met allemaal kleren van mij tegen. Zomerbroeken, dikke truien. Ik heb ze er een keer ingelegd, omdat ik altijd denk dat ik het misschien ooit nog eens aantrek. Hoe doen jullie dat? Mik je alles weg wat je een tijd niet aan hebt?
Eigenlijk heb ik die kleren ook nooit meer aan. Ik heb 1 oude broek voor schilderen. Verder heb ik nooit echt oude kleding aan. En van die dikke truien heb ik ook zelden meer aan. Ik heb er 2, nieuwere, die doe ik altjd aan als ik het echt koud heb. Maar om nu alles weg te doen...
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
em_ma
Kapitein
Kapitein
Berichten: 919
Lid geworden op: 10 feb 2008 13:06
Locatie: provincie utrecht
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 27 aug 2008 12:26

Evelien schreef:
jamillah schreef:Hoeden koop ik gewoon bij de V en D.. Meestal wel een wagenwiel want daar hou ik gewoon van en het staat mij ook het leukst..

Als mn zussie gaat trouwen wil ik mn haar op laten steken of iets door de kapper dus neem ik maar gewoon een hoofddoek mee die ik er over heen trek in de kerk :mrgreen:

Ik heb ooit toen een vriendin trouwde bij een dure refozaak een pakje gekocht, blauw, en daar moest een blauwe hoed bij van mij.. Tja, toen was ik dus 180 euro kwijt en ik heb er nu niets meer aan, zonde van het geld dus..

Zelfs mn trouwhoed was tweedehands.



een hoofddoek ---> is je hoofd bedekken... :wink: (soort van sluier idee)

Ik vindt sluier idee toch iets meer hebben dan een grote scheepgevaarte op je hoofd met een veertje.


Mijn mening over hoeden heb ik al een keer gegeven in dit topic. :wink: Wat ik zelf liever zou hebben zijn die kanten sluiers die beroemdheden dragen bij een begrafenis bijvoorbeeld. En dan niet zwart maar wit voor in de kerk. Heeft iedereen hetzelfde en ik vind het eerbiediger en minder uitbundig dan sommige wagenwielen die vrouwen dragen.
Psalm 27 : 11a
HEERE, leer mij Uw weg

pol
Majoor
Majoor
Berichten: 2482
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:47

Berichtdoor pol » 27 aug 2008 12:26

MissF schreef:Ik draag gewoon geen hoeden :) Nouja, met belijdenis doen heb ik een soort cowboy geval gekocht, en ik heb ook een stel petten voor de winter, die dingen doe ik op met Avondmaal.
Mijn zusje heeft zaterdag opening van schoolseizoen. Daar moeten ze ook een hoed op. Arme kind heeft nog nooit een hoed op gehad, dus nu moet ze bij haar vriendin een hoed gaan lenen. Raar gedoe. Het is maar een schoolopening hoor.

Ik was druk bezig met de zolder opruimen, en kwam een vuilniszak met allemaal kleren van mij tegen. Zomerbroeken, dikke truien. Ik heb ze er een keer ingelegd, omdat ik altijd denk dat ik het misschien ooit nog eens aantrek. Hoe doen jullie dat? Mik je alles weg wat je een tijd niet aan hebt?
Eigenlijk heb ik die kleren ook nooit meer aan. Ik heb 1 oude broek voor schilderen. Verder heb ik nooit echt oude kleding aan. En van die dikke truien heb ik ook zelden meer aan. Ik heb er 2, nieuwere, die doe ik altjd aan als ik het echt koud heb. Maar om nu alles weg te doen...


Ik draag mijn kleren altijd best af. Komt omdat ik natuurlijk veel thuis ben. Vandaag heb ik een hele oude spijkerbroek aan met een shirt omdat ik allerlei klusjes aan het doen ben
Wat ik op het moment erg weinig draag zijn korte broeken. Je ziet ook heel veel vrouwen met rokken, en ik moet zeggen, vind het leuk staan. Voor de vakantie heb ik ook 3 rokjes mee. Met heet weer kan een korte broek, maar als het een beetje tussenin zit, trek ik toch eerder een rokje aan.

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Berichtdoor liefie » 27 aug 2008 12:29

Missf waarom draag je dan bij je belijdenis doen en bij het avondmaal wel een hoed? Wij hebben gewoon altijd een hoed op.

Gebruikersavatar
em_ma
Kapitein
Kapitein
Berichten: 919
Lid geworden op: 10 feb 2008 13:06
Locatie: provincie utrecht
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 27 aug 2008 12:29

MissF schreef:Ik was druk bezig met de zolder opruimen, en kwam een vuilniszak met allemaal kleren van mij tegen. Zomerbroeken, dikke truien. Ik heb ze er een keer ingelegd, omdat ik altijd denk dat ik het misschien ooit nog eens aantrek. Hoe doen jullie dat? Mik je alles weg wat je een tijd niet aan hebt?
Eigenlijk heb ik die kleren ook nooit meer aan. Ik heb 1 oude broek voor schilderen. Verder heb ik nooit echt oude kleding aan. En van die dikke truien heb ik ook zelden meer aan. Ik heb er 2, nieuwere, die doe ik altjd aan als ik het echt koud heb. Maar om nu alles weg te doen...


Zo heb ik hier ook nog een paar zakken met kleding liggen hahaha
Eigenlijk zijn 2 setjes voor werk in de tuin of schilderen toch genoeg?
Ik geef oude kleding die er nog goed uitziet ook vaak aan instanties. Maar dan denk ik soms: mijn oude kleren ga ik dan aan mensen in Afrika geven, ik heb daar dan een soort naar gevoel bij dat ik het niet meer hoef en het voor hun goed genoeg is.
Psalm 27 : 11a

HEERE, leer mij Uw weg

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Berichtdoor trijntjejohanna » 27 aug 2008 12:31

ik heb nu bijna geen kleding meer..net 2 of 3 vuilniszakken weggegooid omdat ik het niet meer pas..

hoeden heb ik niet en zal ik ook nooit dragen...

Gebruikersavatar
88alries88
Luitenant
Luitenant
Berichten: 584
Lid geworden op: 19 mar 2008 15:24

Berichtdoor 88alries88 » 27 aug 2008 12:33

Ik vind hoeden sinds een jaar erg leuk! Haha...daarvoor droeg ik altijd een pet, en voor de winter heb ik er nog steeds 1, want ik kon geen betaalbare mooie hoed vinden vorig jaar. (tenminste..na 1 winkel had ik het wel gezien) Tis niet altijd even handig, en ik weiger er veel geld voor te betalen, maar kvind het wel iets hebben.
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

itsmexx
Verkenner
Verkenner
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 apr 2008 17:24

Berichtdoor itsmexx » 27 aug 2008 12:36

Ik geef kleren die ik niet meer pas aan mn zusje, die heeft een maat kleiner als mij. Als zei ze niet mooi vind gaan ze naar het leger des heils of iets dergelijks
Een gebed is meer dan 112

Gebruikersavatar
Daphne
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3666
Lid geworden op: 10 jan 2004 14:03
Locatie: Veen
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 27 aug 2008 12:36

Ik heb pas ook een paar vuilniszakken kleding weggedaan, naar Roemenië. De kleren zagen er allemaal nog goed uit, maar óf ik paste ze niet meer óf ik had ze al ruim een jaar niet meer gedragen. Eerst bewaarde ik het altijd, maar dan hing het maar te hangen... 8) Dus nu alles toch weggedaan. :)
En wat hoeden betreft: Die draag ik 's zondags altijd.
Afbeelding

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 27 aug 2008 12:38

Ik heb ook een tijd gehad dat ik alles bewaarde. Maar nu heb ik zoiets van, 1 seizoen niet aangehad dan gaat het weg. De kans dat ik het mis is klein. Soms heb ik het wel es hoor, dat ik denk balen dat ik dat of dat niet meer heb. Maar over het algemeen valt het wel mee.

College Style vind ik echt helemaal nix. Tenminste, niet voor mij. Ik weet dat mijn moeder er echt nooit in loopt, maar met onze bruiloft was ze wel daar geslaagd. En het was echt supermooi! Maar om nu te zeggen dat ze altijd daar moet shoppen?

Ik vind H&M, Sting, Steps, Esprit veel leuker en origineler... Daarbij komt dat ze bij College Style niet eens mijn maat hebben :lol: . Maat 36 is gewoon veel te groot. De winkels hierboven hebben tenminste maat 34 (of 32 zoals Esprit).

Gebruikersavatar
ChupaChups
Sergeant
Sergeant
Berichten: 321
Lid geworden op: 29 mei 2007 09:47

Berichtdoor ChupaChups » 27 aug 2008 12:44

Wat hoed betreft...daar ben ik nog niet helemaal uit (zal ook wel niet meer komen) Of dat dat nou wel of niet moet volgens de Bijbel.

Al die grote, opzichtige hoeden, dat staat me eigenlijk tegen. Een eenvoudige sluier vind ik dan beter, áls het dan echt hoort qua onderdanigheid aan de man enz.....
Ik draag trouwens wel een hoed/petje, niet te duur of te opzichtig.
Maar ben er dus niet uit. Op zich vind ik een hoed heel leuk. En het zit heus niet in de weg ofzo, maar dat het nou zo belangrijk is. Afijn.

En ik haal mijn kleding echt Overal vandaan, behalve bij: CollegeStyle :D Brrr.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 119 gasten