Dank je wel allemaal!
Fun: hij werkt tegenwoordig in Tricht, en nu in Dronten. Dus dat verschilt steeds weer

Maar toch lief dat je het zegt
Als ik drie dagen per week zou werken, verdien ik denk ik 1200 netto ofzo, en op de site van het kdv hier in Rhenen stond dat voor 3 dagen je bijna 800 euro betaald. Maar dat is alleen binnen 8.00 uur tot en met 18.00 uur.
En volgens mij krijg je nog wel subsidies enzo. Dus dan is het weer wat minder (ik overdrijf graag

). maar dan nog: als ik overdag werk begin ik 7 uur of half 8. Terwijl het kindje pas half acht gebracht kan worden(met een lekkere toeslag voor het vroege brengen). Mijn man gaat half 6 al weg. Die komt pas 7 uur 's avonds thuis. Als ik late dienst heb, en hij dus werkt, kan het kindje pas 7 uur opgehaald worden, en dat kan niet. Uiterlijk half zeven, weer met lekkere toeslag.
Dus het is allemaal niet zo simpel.
En ik twijfel gewoon of ik dat wel goed vind. Een gastouder vind ik beter. Mijn moeders werk heeft tegenwoordig ook een christelijk gastouderbureau, dus ik zal het eens navragen daar. Maar dan heb uik nog mijn twijfels of ik dat wel goed vind. Maar dat zou ik ook hebben bij familie die oppast trouwens. Het gaat gewoon om het principe dat mijn werk op die dag voor het kindje gaat, en dat vind ik dus niet eerlijk.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...