Met Thomas gaat het nu gelukkig wat beter. Hij had ook last van oorpijn, zelfs zijn oorschelp zag knalrood,

Maar na wat slaolie ging dat vandaag gelukkig ook beter!
Dat ie 1 jaar is geworden lijkt wel een magische grens te zijn. Opeens wordt het een moeilijke eter. Zijn pap ´s morgens eet ie nog wel gewoon, maar tussen de middag met brood, gaat ie na een paar happen al moeilijk doen. Vandaag het brood in 8 stukken gedaan en toen ging het opeens wel goed. Zelf hapjes van elk stuk nemen, hij was nog eerder klaar dan ik!
Maar avondeten wordt echt moeilijk, alles spuugt ie uit of haalt hij met zijn hand uit z´n mond, waarna hij heel z´n stoel eronder veegt...
Zelfs patat eet ie niet op. Hoewel... er was een patatje op de grond terecht gekomen en na het eten at hij die met smaak op.
Ik probeer er niet teveel aandacht aan te schenken, maar ben dan toch bang dat hij vooral ´s avonds te kort eet, waardoor hij ´s nachts misschien honger krijgt. Nu geef ik hem meestal wat extra yoghurt, maar ergens lijkt me dat ook geen goede oplossing, eerder een beloning.
Wat doen jullie?