Moderator: Moderafo's
voor jou welliefie schreef:Dat pakket van de c1000 kreeg ik van mijn ma ik vond wel leuk het is gratis dus wat maakt het uit.
Ik koop ook alleen de dingen die ik nodig heb en ze zijn net in de aanbieding dan is het leuk anders is het onzinnig
kwebbel schreef:voor jou welliefie schreef:Dat pakket van de c1000 kreeg ik van mijn ma ik vond wel leuk het is gratis dus wat maakt het uit.
Ik koop ook alleen de dingen die ik nodig heb en ze zijn net in de aanbieding dan is het leuk anders is het onzinnighet doel van de winkel is dat ze (extra) gaan kopen om aan de zegels te komen. Dus niet helemaal gratis dan lijkt mij....
Bij Shell kon je toen sparen voor petten. Bij 50 euro kreeg je 1 zegel. Bij 3 zegels kreeg je een pet. (of zoiets dergelijks...) Omgerekend kost een pet dus 150 euroveel mensen denken er niet bij na, maar als je het omrekent is het &%(#*&@duur voor een pet!!
je moet dan toch die 3 zegels inleveren? Voor die 3 zegels heb je 150 euro getankt. Reken je dat om, kost de pet dus eigenlijk 150 euro.liefie schreef:kwebbel schreef:voor jou welliefie schreef:Dat pakket van de c1000 kreeg ik van mijn ma ik vond wel leuk het is gratis dus wat maakt het uit.
Ik koop ook alleen de dingen die ik nodig heb en ze zijn net in de aanbieding dan is het leuk anders is het onzinnighet doel van de winkel is dat ze (extra) gaan kopen om aan de zegels te komen. Dus niet helemaal gratis dan lijkt mij....
Bij Shell kon je toen sparen voor petten. Bij 50 euro kreeg je 1 zegel. Bij 3 zegels kreeg je een pet. (of zoiets dergelijks...) Omgerekend kost een pet dus 150 euroveel mensen denken er niet bij na, maar als je het omrekent is het &%(#*&@duur voor een pet!!
Haha tuurlijk kost die pet geen 150 euro die krijg je gratis! Je betaald toch voor je boodschappen en dan krijg je GRATIS zegels en als je er genoeg hebt krijg je GRATIS een pakket![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten