gezin en huishouden

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 19 apr 2008 16:21

wij hebben vandaag inkopen gedaan voor de tuin hele mooie witte houten stoeltjes gekocht (lijken heel oud)
en een stuk of 6 oud uitziende manden en allemaal leuke witte en roze plantjes erin. Erg mooi geworden allemaal.
En we hebben een nieuwe bank in de bestelling het is de zelfde als die we nu hebben alleen andere stof met 2x betere kwaliteit en we hoefden niks bij te betalen! :mrgreen:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 19 apr 2008 17:25

klinkt leuk, foto's?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 19 apr 2008 17:28

ik zal mijn man even lief aan kijken :D

edit: hierbij de foto

Afbeelding

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 19 apr 2008 18:32

Mooi Liefie! Volgens mij heb jij echt n geweldig mooi huis :lol:! De gang was ookal zo mooi geworden.

Ik ga nog even de ramen zemen, natuurlijk hebben de vogels op elk raam weer ns wat achter gelaten :x.

Voor het eten nog even de keuken, gang, hal, bedkamer gezogen en de badkamer en keuken gedweild. Toilet schoongemaakt, badmeubel gesopt, spiegel gepoetst, wasbak en kraan ontkalkt. Derest was voor m'n ma :P.
Wat de toekomst brengen moge........

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 19 apr 2008 18:40

we zijn ook erg trots op ons huis :D. Doen er alles aan om het helemaal naar onze smaak in te richten en dat lukt heel goed.
ik heb vandaag alleen de was gedaan en voor de rest helemaal niks

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 19 apr 2008 19:10

Gaaf Liefie! Echt mijn smaak.

Ben jij van de "dure" merken? Riviera Maison en Riverdale enzo? Ik vind het zo keigeweldig allemaal maar zo duur. Ik hoop altijd hier en daar wat op de kop te tikken. Over een maand is het hier rommelmarkt van de kerk. Mijn buuf zit in de regelcommissie, ik denk dat ik ga vragen of ik ff van te voren mag neuzen :mrgreen: Mijn man gaat tenslotte dan ook al om 6 uur kramen opbouwen dusse.......

Heb zelf gordijnen gemaakt, helaas heb ik geen digitale camera. Zelf ontworpen en bedacht. Voor een habbekrats........ ben er zo blij mee!

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 19 apr 2008 20:00

mooi liefie, zit er mooi uit! Je zal wel blij zijn met een mooi huis EN een mooie thuis :wink:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 19 apr 2008 20:18

die roze voro het raam.. hoe heten die ookal weer.. die wilde ik dus ook in een rieten mand voor het raam, leek me zo schattig idee! tot ik tot de ontdeking kwam dat ongeveer idereen die refo is hier in de stad dat voor het raam eheft staan! ik blij dat ikdie mand te duur vond! .....

al vind ik het wel meeega mooi! maar ik vind leuk dat iedereen dat heeft staan.. snappie?

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 19 apr 2008 20:21

hortensia...

hihi, ik vind dat echt planten voor oude mensen. Zou dat misschien komen omdat mijn moeder die ook zo leuk vind?

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 19 apr 2008 20:27

Helemaal leuk Liefie. Ik baal soms echt dat de planten en bloemen hier zo duur zijn. Voor een beetje hortensia betaal je hier omgerekend al snel 20 euro!!! Toen ik vorig jaar in Nederland was heb ik een mooie kunnen kopen voor 5,95 :?

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 19 apr 2008 21:22

Acire schreef:hortensia...

hihi, ik vind dat echt planten voor oude mensen. Zou dat misschien komen omdat mijn moeder die ook zo leuk vind?

nou zeg... ik had hortensia in mijn bruidsboeket, met andere bloemen ertussen geprikt. En ik had 't ook in mijn haar. Dus ik vind hortensia's mooi.

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 19 apr 2008 21:27

Ik vind hortensia's ook mooi! Mijn tante heeft ze altijd in huis en in tuin, moet ik altijd aan die heks uit de DD denken 8)
Ik kan er niet mee omgaan met die dingen, met geen enkele plant trouwens :mrgreen:

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 19 apr 2008 21:28

Hortensia's zijn juist helemaal hip haha maar ik vind ze altijd al mooi en ze komen bij ons ook in de tuin.
ja riverdael (weet niet of ik het goed schrijf) en rivera.. enz ben ik helemaal weg van!
Dorp waar ik weleens kom Putte (bijna belgie) is een zaak en die heeft vaak spullen en die zijn in de uitverkoop erg leuk en daar ga ik vaak even kijken. En ik heb alles gewoon precies is mijn hoofd zitten hoe het moet worden en eigenlijk vind ik die spullen altijd zonder een grote zoektocht te moeten houden.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 19 apr 2008 21:30

LauraC schreef:Helemaal leuk Liefie. Ik baal soms echt dat de planten en bloemen hier zo duur zijn. Voor een beetje hortensia betaal je hier omgerekend al snel 20 euro!!! Toen ik vorig jaar in Nederland was heb ik een mooie kunnen kopen voor 5,95 :?

dat is balen ja! ik heb ze voor 5 euro per stuk. en die plant die in het midden staat is al 2 jaar oud ooit keer gekregen komen van die giga grote roze bloemen in en nu zitten er weer heel veel knoppen in :8>

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 19 apr 2008 21:31

Ja, leuk spul he. Liefie, wil je nog eens wat foto's neerzetten. Ben wel benieuwd hoe het geworden is (na alle klusverhalen). Als ze al ergens op RW staan dan sorry, heb ik erover heen gekeken.

Terug naar “Archief”