Zwanger deel 10

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Re: Zwanger deel 10

Berichtdoor paprikameisje2 » 29 mar 2011 21:13

rokken was moeilijk bij julia, leek dat de heupen toch breder bleven.. maar nu.. alles zakte me na de bevalling van me gat, heb zelfs ver onder mijn gewicht gewogen zat tegen ondergewicht aan.

Ik heb ook geen straie, dat denk ik ook we ldat het scheelt.

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 30 mar 2011 07:34

Jannoek, wat een warrig gedoe.

Em, ik denk wel dat ik voor een draaipoging ga, want ik wil graag thuis bevallen.

Hier een buikfoto van mij, gemaakt met 33w ruim (dus al weer twee weken oud). Wil een dezer dagen even een maken voor de vergelijk, omdat ik om me heen hoor dat ik een enorme buik heb, dat ervaar ik dus helemaal niet zo...

Afbeelding
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 30 mar 2011 08:35

Dan moet je in 2 weken hard gegroeid zijn, Parkiet, want dit vind ik i.i.g. absoluut geen enorme buik voor 33 weken, hoor!

Mijn figuur is ook niet wat het geweest is, helaas! Ik ben behoorlijk wat breder geworden op m'n heupen en m'n buik is niet echt plat :mrgreen:. En hoewel veel mensen afvallen van het geven van borstvoeding, kom ik er door aan :(. Nu is de bv ook nog een smoes om niet streng te gaan lijnen, maar over maximaal een maand of 3 stop ik ermee en dan ga ik toch echt een ernstige poging doen om heel wat kilo's kwijt te raken ...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 30 mar 2011 11:34

Net weer bij de vk geweest, het hartje gehoord en m'n bloeddruk was goed (115/60).

k Heb nog met de vk gehad over m'n gewicht enzo. Dat k het toch wel lastig vondt met eten enzo. Toen heeft ze met papieren mee gegeven over een dietiste. Misschien dat ik gewoon eens even ga informeren. Want bij boven de 100kg mag je dus niet boven (op de 1e verdieping) bevalling. En dat maakte me toch wel enigssinds wat zorgen.

13 mei hebben we de 20 weken echo. Spannend.

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 30 mar 2011 11:59

ik ben zowiezo niet boven bevallen, geen wc en douche boven, we hebben gewoon een bed in de woonkamer gezet , ook heel fijn omdat we boven niet super veel ruimte hebben, dan kan de kraamvisite ook gewoon zitten, ik heb het bed na de kraamweek weer opgeruimt.

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 30 mar 2011 12:26

Zow... we gaan naar deel 11!
Time flies when you have none!

Terug naar “Archief”