Refowebkids deel 10

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

*Annet*
Generaal
Generaal

Re: Refowebkids deel 10

Berichtdoor *Annet* » 28 jun 2010 13:19

@ Lenny:

bij www.lesjalerie.nl hebben ze baretjes, je kan ook altijd bij een hoedenzaak kijken.
ja, dat is mijn mening dan he.....

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 28 jun 2010 15:12

LauraC schreef:
LeChat schreef:@Lenny: wat een schatje!

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 28 jun 2010 15:46

ajl schreef:Spannend jpc! Waarom heeft het zo lang geduurd voor je een afspraak kon maken? Ik dacht nl. dat de helm binnen een half jaar aangemeten moest zijn voor het beste resultaat. Cato hoeft gelukkig geen helm, haar afwijking van de afplatting was binnen de norm van 4% afwijking. Aan de ene kant fijn, aan de andere kant moeten wij nu extra met haar oefenen om haar zo snel mogelijk op haar buikje te krijgen. Alleen onze kinderen zijn niet zo snel in hun motorische ontwikkeling en hebben het eigenlijk het eerste jaar te druk met duimen :wink: .

we hebben de eerste tijd geprobeerd met fysio en dat is toen heel goed gelukt ( van 13% afwijking naar 7%) maar het is nog steeds heel goed zichtbaar. maar het heeft verder zolang geduurt om verder door de molen te gaan ( vraag van fysio voor verwijzing van kinderarts duurde heeel lang omdat ze in het zieken huis niet helemaal snapte wat de bedoeling was #-o ) en toen een afspraak maken in ziekenhuis, is de assistente ziek, al een week en er is geen vervanger. heb je ze eindelijk te pakken na een week, zegt ze dat het vol zit en de artsen op vakantie zijn ](*,) of ik maar een andere helmpoli wil bellen :frown:
maar goed het is gelukt!

een helm word vaak geadviseerd tussen de 5e en 7e maand om hem te dragen totdat ze 1 jaar zijn.
Afbeelding

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 28 jun 2010 19:54

wat een mooi meisje is lieke!
ik heb ze ook gezien bij h&m ja, erg leuk! maar is al wel een tijdje geleden dus betwijfel of ze ze nog wel hebben..

succes bij de helmpoli, jpc! vervelend hè, die miscommunicatie.. maar fijn dat je nu snel terecht kan!

ik heb vorige week de eerste loopschoentjes gekocht voor emmabeth...
http://www2.gattino.nl/view_schoen/3.html
was er meteen weg van toen ik ze zag.
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor TheKeimpe » 28 jun 2010 20:03

Och, zand schuurt de maag. Ze leren vanzelf wel dat het niet lekker is...

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 28 jun 2010 20:29

Echt schatjes, die Lieke en Emmabeth!
En wat een lieve schoentjes, vpk!
Bij http://www.lesjalerie.nl hebben ze erg leuke baretten, sjaals en haarspulletjes. Ze staan ook wel op verkopingen, toen heb ik er eens het een en ander gekocht.

mamavansophie
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor mamavansophie » 28 jun 2010 20:46

jpc, hopelijk mag het helpen een helmpje (je zou struikelen over je woorden zo ;)). Ziet er even niet zo leuk uit, maar wel zo prettig voor later!

Gefeliciteerd voor degenen die hun zwemdiploma behaald hebben!!

TJ, hoop dat het snel beter gaat met de astma. Sophie heeft het ook zo vreselijk erg gehad. Maar door de oranje puffers (de flixotide) knapte ze toch snel op hoor. En de blauwe (ventolin) voor de benauwdheid helpt hier ook goed (duurt wel een half uurtje als het echt een erge aanval is hoor). Maar wij moeten het wel consequent blijven doen met haar, en dan nog heeft ze soms aanvallen helaas. Maar oh wat is ons meisje ziek geweest. Idd ook gewoon overgeven ervan.
Veel sterkte ermee!

Over de gehaakte baretjes: heb er hier ook eentje van de H&M. Zag ze laatst ook op een webshop, dacht ik.

Sophie was vandaag weer erg vervelend. Denk dat ze toch wel last heeft van die hitte. Maar ja, in plaats van dat ze zich dan een beetje rustig houdt.... ;)
-----------mamavansophie-------------denkt na over een nieuw onderschrift------------

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 28 jun 2010 20:52

Jantine, mag ik dat patroon van je, lijkt mij leuk om te proberen te haken.

Wat een mooie foto's van de kinderen weer en mooie schoentjes.

Beterschap met de zieken, hopen dat ze snel weer beter zijn.

jpc, hoop voor je dat ze nu snel een helmpje krijgt en dat het gaat helpen.
Jennine krijgt over een paar weken een echo van de heupjes, hoop maar dat het meevalten ze geen beugeltjes hoeft.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 28 jun 2010 21:04

Beterschap met de zieken!
@mamavansophie: dat denk ik ook altijd: als je nou zo'n last hebt van de hitte, ga dan lekker in de schaduw zitten ;)
Wie controleert er in NL op zo'n afplatting dan? Er lijken er hier op RW best wel wat kleintjes te zijn die een helmpje/afplatting hebben. Hier zie ik het bijna niet :-k (1 keer in de 2 jaar dat we michael nu hebben, om precies te zijn...) en het lijkt me nou niet dat het een NL iets is...

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 28 jun 2010 21:34

Zow... al weer over de honderd!
Op naar Refowebkids deel 11!!!!
Time flies when you have none!

Terug naar “Archief”