Moderator: Moderafo's
Dat zeiden ze bij ons ook! Daarom zit ik er maar niet te vaak aan..Loucom schreef:Dat weet ik niet. Maar bij ons is ook gezegd toen ze installeerden niet te vaak verwisselen. Maar werd vooral bedoelt dat je niet 's avonds even zo weer graad hoger ging zetten na paar uur weer wat lager.
windekind schreef:Ik kook eigenlijk zelden aardappels, maar als ik het doe is zo'n zak van een paar kilo veel te veel; hoe kan ik die dingen langer dan een week goedhouden zonder dat ze gaan spruiten? Ik moet nu elke keer snel achter elkaar aardappels koken, of een halve zak weggooien. Terwijl ze bij m'n moeder rustig een week in de kelder liggen. (Ik heb geen kelder -is dat het probleem?)
pol schreef:oeps en ik haal meestal 5 tot 10 kilo, bewaar het of op zolder of in de meterkast, is donker en aan de noordenkant en altijd wat koeler. Gaat prima. En als je een paar keer stamppot doet of gebakken aardappels dan vliegt het.
lammetje schreef:pol schreef:oeps en ik haal meestal 5 tot 10 kilo, bewaar het of op zolder of in de meterkast, is donker en aan de noordenkant en altijd wat koeler. Gaat prima. En als je een paar keer stamppot doet of gebakken aardappels dan vliegt het.
Ja we hebben noodgedwongen deze week 2 keer gebakken aardappels gegeten omdat de aardappels op moestenWas overigens wel erg lekker en de aardappels zijn nu dan ook eindelijk op.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten