games

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

mohamed

Re: games

Berichtdoor mohamed » 01 jun 2014 17:38

Gelijkspel, wat een toeval. ;)

Faramir

Berichtdoor Faramir » 01 jun 2014 17:43

mohamed schreef:Gelijkspel, wat een toeval. ;)

Lol, ja dat was wel lachen.
Het laatste potje werd ik 4e. Ik stond een paar meter voor de finish op positie 2 toen ik tegen een groen schildje wat gewoon stil lag op de weg aanreed.... Maar goed, gelijkspel is ook leuk. Allebei 45 punten in de 150cc klasse is ook best netjes.

Ik heb net even bij je naam gekeken en daar wordt de score bewaard 2-2 is het nu.

Maar jij rijd dus met Toad? Dat doet mijn vrouw ook altijd terwijl ik altijd voor Yoshi kies. Ik heb zojuist even een motor geprobeerd, maar dat vind ik maar lastig sturen. Veel te wendbaar.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 01 jun 2014 17:52

mohamed schreef:Gelijkspel, wat een toeval. ;)

Faramir schreef:Lol, ja dat was wel lachen.
Het laatste potje werd ik 4e. Ik stond een paar meter voor de finish op positie 2 toen ik tegen een groen schildje wat gewoon stil lag op de weg aanreed.... Maar goed, gelijkspel is ook leuk. Allebei 45 punten in de 150cc klasse is ook best netjes.

Ik heb net even bij je naam gekeken en daar wordt de score bewaard 2-2 is het nu.

2-2? Okay, dat is zeker niet verkeerd. :)
Faramir schreef:Maar jij rijd dus met Toad? Dat doet mijn vrouw ook altijd terwijl ik altijd voor Yoshi kies. Ik heb zojuist even een motor geprobeerd, maar dat vind ik maar lastig sturen. Veel te wendbaar.

Goeie keus van je vrouw! Ik kies Toad inderdaad ook vaak ja, maar niet altijd. Ik rijd ook graag met Mario maar vreemd genoeg win ik daar moeilijker mee. Time trials doe ik meestal met Metal Mario.

Heb vanmiddag ook even met de brommers gereden en dat was exact mijn gevoel, maar na een tijdje went het en blijk je bochten beter te kunnen nemen.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 02 jun 2014 16:10

ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Anoniem_89

Berichtdoor Anoniem_89 » 02 jun 2014 23:27

Faramir schreef:Maar jij rijd dus met Toad? Dat doet mijn vrouw ook altijd terwijl ik altijd voor Yoshi kies.

Kunnen vrouwen rijden dan? :mrgreen:

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 03 jun 2014 09:07

ik begrijp dathet niet serieus is, maar kom, laten we het gezellig en niet-seksistisch houden. Games zitten wat dat betreft al genoeg in het verdomhoekje.

Faramir

Berichtdoor Faramir » 03 jun 2014 09:31

Buiten dat kan mijn vrouw alleraardigst autorijden. Dat moet ook wel aangezien ze dagelijks een uur onderweg is met de auto. Ik durf er gerust naast te zitten en dan zelfs in slaap te vallen.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 03 jun 2014 10:35

Bij Mario Kart 8 speelt sekse en leeftijd geen rol, want je wordt zelfs geslacht door kinderen.

Faramir

Berichtdoor Faramir » 03 jun 2014 10:45

mohamed schreef:Bij Mario Kart 8 speelt sekse en leeftijd geen rol, want je wordt zelfs geslacht door kinderen.

Dat kan idd best frustrerend zijn.
Maar goed bij CoD is dat niet anders en dan vin dik het wel fijn om dat je spraak kan uitschakelen. Sowieso is dat wel een optie die ik eigenlijk altijd gelijk uitschakel.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 03 jun 2014 10:49

mohamed schreef:Bij Mario Kart 8 speelt sekse en leeftijd geen rol, want je wordt zelfs geslacht door kinderen.

Faramir schreef:Dat kan idd best frustrerend zijn.
Maar goed bij CoD is dat niet anders en dan vin dik het wel fijn om dat je spraak kan uitschakelen. Sowieso is dat wel een optie die ik eigenlijk altijd gelijk uitschakel.

Ja, misschien is het leuk om de spraak aan te hebben in een eigen room met mensen die je kent, maar dat geschreeuw om het hardst wie er gaat winnen zit ik ook absoluut niet op te wachten.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 03 jun 2014 11:01

Sterker nog: er zijn shooters die ik niet meer speel omdat er geen 'mute all' knop is en het te veel werk is iedereen afzonderlijk het zwijgen op te leggen. Maar goed, het is een lelijke uitingsvorm van ons geliefd medium.

Er zijn wel oplossingen voor te bedenken, zoals hier geillustreerd door het team van Extra Credits.

https://www.youtube.com/watch?v=Dt9GwmOWoqo

mohamed

Berichtdoor mohamed » 03 jun 2014 11:11

Lol. :D

mohamed

Berichtdoor mohamed » 22 jun 2014 13:24

Vanmiddag even Mario Kart 8 online spelen, doe je mee Faramir? :)

Pcrtje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Pcrtje » 22 jun 2014 20:20

Hee mensen, ik was even benieuwd of jullie dit fantastische spel uit 1994 nog kennen:

http://imag.malavida.com/mvimgbig/downl ... 9049-1.jpg

Inmiddels is er al jaren een stabiele, open source versie van Transport Tycoon onder de naam OpenTTD. De community eromheen is nog steeds levend, misschien nog wel groter dan in 1994. Als klein kind ontdekte ik het rond 1999 ofzo, en ik speel het nu nog. Heel leuk om met een paar vrienden te doen. :)

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... 2.0-nl.png
"Een libelle zweeft over het water..."

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 23 jun 2014 10:33

Dat is lang geleden zeg. Al was ik zelf meer fan van Railroad Tycoon.

Terug naar “Archief”