Ik overweeg het allemaal nog es ff

Moderator: Moderafo's
Bruinder schreef:Aragorn schreef:Bruinder schreef:Ik kan volgens mij als christen niet voor een EU grondwet stemmen.
Ik dacht dat we al een Romeinse regering van God gekregen hadden 2000 jaar geleden. Of nee Neder-Duits-Belgische in de tijd van Karel de Grote. Of was het nou weer net een andere?
Laten we vooral goddelijke claims buiten dit soort discussies houden..
Waarom? De bijbel moet toch ons uitgangspunt zijn!? ook in deze...
Wat betreft het vechten onder het Hitler regime; Volgens mij is dat gebaseerd op een leugen. De verhalen die ook over die tijd hoorde zijn wel anders..
Toriso schreef:Wouter Bos - PvdA is VOOR: "Omdat het Europa in staat zal stellen een effectieve tegenmacht te vormen tegen Amerika".
ahuibers schreef:De premier wees erop dat 85 procent van de Tweede Kamer - CDA, VVD, D66, PvdA en GroenLinks - voor de grondwet is. Maar de meeste fracties hebben laten weten de uitspraak van de bevolking bij het referendum zwaar te zullen laten meewegen. Balkenende verwacht niettemin dat de Kamer de grondwet uiteindelijk zal goedkeuren. Gebeurt dat niet "dan hebben we een probleem".
TheShadow schreef:Toriso schreef:Wouter Bos - PvdA is VOOR: "Omdat het Europa in staat zal stellen een effectieve tegenmacht te vormen tegen Amerika".
wil heel europa dat dan ?
Wouter Bos moet niet zoveel drinken! Kansloze!
Marnix schreef:Wel opvallend dat zo'n groot gedeelte van de kamerleden voor de grondwet is... en dat zoveel nederlanders tegen zijn. Misschien komt het ook wel omdat veel nederlanders niet kijken naar de mogelijkheden van de grondwet... maar naar het verleden...
André schreef:Mmmm, ik vind het een niets zeggend oppervlakkig praatje.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten