jip_86 schreef:Check mijn statsbanner! Zelfgemaakt
Ha das een leuke!
Mooi gedaan!Zoiets moeten we eigenlijk allemaal hebben

Moderator: Moderafo's
Markie schreef:Ik zie trouwens dat de banners ververst zijn!We hebben al 23 leden nu!
In een dag tijd!
Gaat wel de goede kant op dus!
Das gek, als ik op de site kijk van what pulse, zie ik maar 21 leden, en in de banner 23.
man_on_fire schreef:Markie schreef:Ik zie trouwens dat de banners ververst zijn!We hebben al 23 leden nu!
In een dag tijd!
Das gek, als ik op de site kijk van what pulse, zie ik maar 21 leden, en in de banner 23.
Bovenaan staat toch wel 23? Ik denk dat ze dan nog geen aantallen verzonden hebben.
Markie schreef:Ik zie trouwens dat de banners ververst zijn!We hebben al 23 leden nu!
In een dag tijd!
Als je de achtergrond kiest zie je ook een tab Another User's Uploaded Images als je daar op klikt kan je de mijn gebruikersnaam (jip_86) intypen en als je het goed is kan je hem dan zo krijgen.Markie schreef:jip_86 schreef:Check mijn statsbanner! Zelfgemaakt
Ha das een leuke!
jip_86 schreef:Als je de achtergrond kiest zie je ook een tab Another User's Uploaded Images als je daar op klikt kan je de mijn gebruikersnaam (jip_86) intypen en als je het goed is kan je hem dan zo krijgen.Markie schreef:jip_86 schreef:Check mijn statsbanner! Zelfgemaakt
Ha das een leuke!
DeeKaa schreef:En morgen nog hoger want mn pc op het werk ben ik vergeten te pulsen. Dan komt er nog eens zo een 25.000 bij. Alst niet meer is. Krijg je na een dag allemaal offertes intikken etc
Ja nix gemeen, ik zit minder thuis dan sommige mensen aangezien ik gewoon veel werkTheShadow schreef:DeeKaa schreef:En morgen nog hoger want mn pc op het werk ben ik vergeten te pulsen. Dan komt er nog eens zo een 25.000 bij. Alst niet meer is. Krijg je na een dag allemaal offertes intikken etc
oww das gemeen ! op 2 pc's !!
DeeKaa schreef:Ja nix gemeen, ik zit minder thuis dan sommige mensen aangezien ik gewoon veel werkTheShadow schreef:DeeKaa schreef:En morgen nog hoger want mn pc op het werk ben ik vergeten te pulsen. Dan komt er nog eens zo een 25.000 bij. Alst niet meer is. Krijg je na een dag allemaal offertes intikken etc
LOLTheShadow schreef:DeeKaa schreef:Ja nix gemeen, ik zit minder thuis dan sommige mensen aangezien ik gewoon veel werkTheShadow schreef:DeeKaa schreef:En morgen nog hoger want mn pc op het werk ben ik vergeten te pulsen. Dan komt er nog eens zo een 25.000 bij. Alst niet meer is. Krijg je na een dag allemaal offertes intikken etc
relax relax ... hierom zullen we je niet bashen!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten